Pages

4 Temmuz 2006 Salı

yorgun haftasonu...

bu haftasonu ne yaptim?
bir alisveris- merkezinden oburune kandime takim aradim.
buldum mu?
ilk gun degil ama ikinci gun buldum; iki takim bir de pantalon aldim. 8 beden, ama zingazink oturuyorlar bana, yani konferansa kadar iclerinde daha rahat olabilmem icin biraz spor yapmam lazim- hala sut verdigim icin pek diyet yapma taraftari degilim henuz-. Neyse takim konusu burada kapandi, fikir veren arkadasima tesekkuru bir borc bilirim.
Ayakkabi ve cantaya geldi simdi sira, bir de onun icin dolasacagiz haril haril; hadi bakalim.
Sonra cok kotu birsey yaptim ama... tam alis veris bitti derken bir kuafore ugrama gafletinde bulundum. Gaflet diyorum cunku sacimi kestirdim; hem de kisacik, hem de oglan gibi :-(.
Evet, oglan cocuklarina benzedim cok, tam da konferans oncesi sirasi miydi boyle bir hata yapmanin simdi! Yaptim ama oldu bir kere ve donus yok simdi. Hele de pantalonlu takimi da giyince tam "erkek Fatma" modeline donusuyorum, ne yapsam faydasiz.
cok umitsiz durumdayim cok; bir soz vardi "umutsuz vak'a" diye iste o benim simdi; tek umudum bir aya kadar az biraz da olsa saclarimin uzamasi. Gerci belki kucuk tokalarla birseyler yapabilirim ama o zaman da kucuk kiz cocuguna donusuyorum, kucul de cebime gir misali, ciddiyet sifir olacak, o zaman hangi okul beni ise alacak "assistant professor" olarak merak ediyorum?
yani iste haftasonumu noktalayan olay bu oldu benim icin; uf diyorum puf diyorum, ne yapsam diyorum; fikri olan?

9 yorum:

ycurl dedi ki...

Merak etme akademide bakmazlar gorunuse hele de konferanslarda. Onemli olan senin calisman ve onu sunus tarzin gerisi hikaye :)) Bu sicaklarda kisa saclarla ne kadar hafiflemissindir simdi bak iyi tarafi da bu isin ;)

sumuklubocek dedi ki...

sagol curly,
morale ihtiyacim var ;)

cenebaz dedi ki...

Yeni saçını güle güle kullan. Biraz eski bir laf olacak ama "kökü sende nasılsa",gene uzatırsın.

duygu dedi ki...

Üzülme,boş ver.Uzayacak nasılsa...Saçlar ilk kesildiğinde,hep çok kötü olur.Sonradan uzadıkça şekle girer.Gör bak,bir süre sonra nasıl havalı olmuşsun.Değişiklik iyidir.İlle de çabuk uzamasını istiyorsan,sana bir çözüm yolu göstereyim.Leylek gördün mü saçını 10 kere çek,hemen uzayacaktır.;D
Takımlarını güle güle,güzel günlerde giy.Umarım bol şans getirir.

neseseren dedi ki...

Benim hosuma gitti, cok sirin olmus. Hicte erkek cocugu gibi degil, cesaret olsa bende kestirecegim :)

Mademoiselle dedi ki...

Sumuklubocek,

Bence illaki toka ile biraz sekillendirmem gerekiyor diye dusunuyorsan bir yada iki tane tel toka ile ayna karsisina gec ve hangi seklin en cok hosuna gittigine karar ver.

Erkek gibi olmasi ihtimalini hic dusunme, kisa sac moderndir. Zarif aksesuarlarla (kolye yada kupe bence cok iyi fikir) feminen bir goruntuye burundugunu aninda hissedecegini dusunuyorum.

Sicak Cikolata

Minik Patikler dedi ki...

Eminim cok tatli olmussundur yeni saclarinla bir de ben kestirebilsem :)

mom dedi ki...

bencede rejim yapma:)
o kadar mi kisa oldu? ama kisa sac iyidir hele yaz aylarinda en idealidir biraz jole ile sekil verebilecek gibi degillerimi? olmadi peruk tak :P
ayrica aldigin cicileri gule gule giy...

sumuklubocek dedi ki...

sevgili arkadaslarim,
hepinize ayri ayri tesekkur ediyorum,
yazdiklariniz iyi geldi cidden; morale ihtiyacim varmis, simdi daha iyi hissetmeye basladim kendimi.
sagolun...