Pages

11 Temmuz 2006 Salı

yazmaya deger mi?

bugunlerde pek yazmaya deger birseyler bulamiyorum kendimle ilgili.
ev ve okul ve bazen de arkadaslarimizla gorusmemiz arasinda gecen cok monoton bir yasamimiz var su siralar. uzerinde dusunmege, okumaya deger bile birseyler bulamiyorum pek. kendimle kusmus gibiyim, pek de iyi hissetmiyorum bu nedenle kendimi.
biliyorum bir tatile ihtiyacim var, ihtiyacimiz var.
hicbirsey yapmak istemiyor canim; evde bile oylesine yatmak istiyorum hep, evin zorunlu islerini de zorla yapiyorum - Selim'le ilgili olanlar haric ;-) - baska bir hocayla yaptigimiz calisma ite kaka zar zor gidiyor, hep son anlara birakiyorum, son anlarda calisiyorum bir sucluluk duygusuyla; is basvurularini zorla yapiyorum, pozisyonlara zorla bakiyorum, atlanta'ya ucak biletlerini ve oteli zorla ayarliyorum, ki bunlar keyifli olmasi gereken seyler, artik ayni ve zorunluluk haline gelmeye baslayan insanlarla zorla gorusuyorum, ayni mekanlara zorla gidiyorum vs vs. icimden gelerek yaptigim seyler -yine Selim disinda- yok denecek kadar az, hatta yok bile denilebilir.
neden "istemeyerek... istemeyerek..."? bilmiyorum...
bazi belirsizlikler var yasantimizda, bunlar olsun bitsin kesinlessin artik istiyorum.
iste boyle, yazmiyorum, yazamiyorum; yazmamamin da en buyuk nedeni bu. icimden gelmiyor, ozellikle kendimle ilgili birseyleri yazmaya deger bulmuyorum iste- Selim mustesna :-)-...

2 yorum:

duygu dedi ki...

İnsanların hayatında zaman zaman olan şeyler aslında yaşadıkların.Dert etme,geçer...
Başarılar çalışmalarında,hayatının biricik ışığı Selim'i de benim için öp.

Mademoiselle dedi ki...

Bazen galiba, oluyor iste cok yogun oldugunda, sikiliyorsun biraz yaptiklarindan. Umarim en kisa zamanda hayatinizin duzenini geri kazanirsiniz ve belirsizliklerden kurtulursunuz.
Kendi ulkende olmayincada maalesef gorusmek istedigin cevreyi sen secemiyorsun, secmek zorunda kaliyorsun.
Umarim tekrar, en kisa zamanda gercekten gorusmek istedigin dost cevresini kurarsiniz.
Sevgiler.