Pages

18 Temmuz 2006 Salı

okumuyorum iste!

ben su yemek bloglarini hic okumayanlardanim artik!
aman hatun kisiler ne de guzel yemekler yapiyorlar oyle, inanamiyorum. bloglari her acisimda istahim kabariyor, midem kaziniyor, o yaptiklari seylerin hepsini hepsini yemek istiyorum.

bir istahla mutfaga giriyorum ama nerede bende o guzellikleri yapacak enerji? hadi enerjiyi bulduk diyelim mutlaka bir ya da birkac malzeme kafadan eksiktir bizde, cunku klasik seyler disinda pek birsey pismez bizim evimizde- bu konudaki en buyuk sorumlu kisi annem, calisan anne sendorumuyla nerede bizde oyle pasta borek, varsa yoksa saglikli yemek yedik hep-; hadi malzeme de tamam diyelim, ya beceri? beceri nerede? satilir mi, alsak mi, olur mu?
yani oooyle hevesim kirilmis bir sekilde kos kos cikarim mutfaktan, boylece bloglarda okudugum seyleri pisirme maceram da burada son bulur...
iste bu nedenle artik bakmiyorum ben bu yemek bloglarina,
oyun bozuldu anlayacaginiz,
oynamiyorum iste!

8 yorum:

cenebaz dedi ki...

İnan,o yemek bloglaronda verilen tariflerdeki malzemenin çoğu boşuna. Ana malzemelerin varsa yaparsın. Kimse anasının karnından aşçı doğmadı. Ben bilem 30 yaşındna sonra hayatımda ilk kez mutfağa girdim. Artık pek çok şeyi yapıyorum. Üstelik yaptıkça kendince pratik yollar bulup,bir sürü yemek tarifi de uyduruyorsun. Azıcık cesaret:)

ycurl dedi ki...

Kusmene gerek yok. Benimde annem beni okul hayatim boyunca mutfaga sokmadi. Hos liseden sonra yatili okuyunca oyle bir imkanimda olmadi. Ilk baslarda ben de borek, pogaca, kek yapamam deyip duruyordum ama yapiliyormus. Hele buraya geldikten sonra bunlari bana yapacak kimse olmayinca is basa dustu. Ama bir yerden baslamak gerek. Yemek bloglarindan ben mumkun oldugu kadar basit tarifleri alip denemeye calisiyorum. Hem deneye yanila ogreniliyor iste. Hevesin kirilmasin. Benim ilk kurabiyelerim tas gibi olmustu ev arkadaslarim frisbee oynamaya karar vermislerdi mesela :)) Herhangi bir sorun olursa ben sana ogrendigim pratik bilgileri aktaririm. (uzman bilir kisi gibi olacak ama doktoranin son tezinde mutfaga daha cok dusuyorsun :))

zumrutuanka dedi ki...

Bende baktigim tarifleri simdiye kadar tuturamadim.Esime begendiremiyorum!Tarif boyle ama deyince sen bosver artik internetten tarif bakmayi diyor!!Artik bende oynamiyorum!:)

neseseren dedi ki...

walla ben yedim senin yaptiklarindan gayette lezetliydiler:)

sumuklubocek dedi ki...

serencigim, destegin icin tesekkurler; benim yaptiklarim kendi uydurmalarim cogu zaman, begendigine sevindim ama benim sorunun kendime begendirememek belki de...
desteginiz icin tesekkurler arkadaslar ;)

duygu dedi ki...

Seninle aynı burçtan mıyız neyiz :P , aynı zamanlarda aynı şeyleri yaşıyoruz,aynı şeyleri düşünüyoruz.Dün süperrr,mega bir beceri örneği gösterdim ben.Çilek reçeli yapmaya kalkıştım.Ben ordan burdan bakmadım bu sefer, birinci elden yapanlarla interaktif ilişki içine girerek, sordum soruşturdum.Sonunda başladım.Tat neyin yerinde,fekat mutfak sak sak(anlarsın sen)yani yapış yapış durumdaydı.Birazdan bloguma resmini koyacam da becerimi herkes görsün diye ;). Boşverelim miko, insanlar takdir edilesi güzel şeylerini tarif etsinler.Biz seninle yaptığımız bişeye benzemeyenlerimizi sergileyelim,olur mu?Alternatif site yapalım seninle.

Burcu-Mutfak Camı dedi ki...

internetten milyonlarca tarif denedim. bazısı güzeldi bazısı fiyasko. en sonunda git gide evdeki herkesin kilo üstüne kilo aldığını görünce yeni tarif yapmayı bıraktım. geziyorum siteleri bazen ama sadece okumakla yetiniyorum.eskiden okur, tarifi not alır ya da yazıcıdan çıkarır,canım sıkıldığında gider mutfağa yapardım.şimdi sadece okuyup geçiyorum çoğunlukla hiç okumuyorum.

Oya Kayacan dedi ki...

Askolsun Sumuklu... Beni de yemekcilere soktun demek. Kediciyim de ayni zamanda, politika bile yaparim yeri gelince! "Gel gel aman gelisine, gul gul aman gulusune kurban olayim...," sarkisini da soylerim:-))