Pages

13 Temmuz 2006 Perşembe

period ;-)

period, adet, hastalik, mensturasyon ya da benim en cok kullandigim sekliyle "regl" :-)...
"ay bu da nereden cikti simdi boyle" diyenlerdenseniz, buyrun okumaya devam edin...
dun regl oldum...
bir arkadasima soyledim "so what???" dedi... belki siz de ayni tepkiyi verdiniz, "e yani biz her ay oluyoruz, aman efendim sumuklubocek regl olmus bu da konu mu simdi?" diyebilirsiniz, boyle dediyseniz yine buyrun okumaya devam edin...
dun regl oldum...
cok heyecanlandim ve bir o kadar da sevindim. Eski dostuma kavustum yine yaklasik 14 -15 ay kadar sonra.
bazilarinin aksine regl'imi severim ben. kendisiyle hep ozel ve guzel bir iliskim olmustur, bana disi'ligimi hatirlatan bir sembol olarak gormusumdur onu hep.
oysa ki tanismamiz cok gec olmustu onunla; yaklasik 15 yasimin sonundaydim benimle tanismaya karar verdiginde, zira ben ona gidemezdim o bana gelirdi. tum arkadaslarimi ziyaret etmisti hem de cok coook onceden. boyle seyleri konusurdu kizlar aralarinda; ben onun henuz benimle tanismadigini soylemez, hep susardim; ozellikle beden egitimi dersi oncesi soyunma odasi konusmalarina katilmamak icin cabucak giyinir cikardim disariya ve icten ice kizardim ona niye gelmiyor diye.
ve gun geldi, tanisti benimle... bir yaz tatiliydi, bir Istanbul ziyaretiydi, bir Kalamis'taki evdi; orada geldi, oyle ansizin; agrisiz, sizisiz...
tanismamiz bekledigim gibi olmamis, ben heyecanlanmamis ve hatta sevinmemis ve o kadar bekledigim halde bir anda onu sevememistim de. ama sonra o bana kendini sevdirdi: hic birgun dayanilamayacak agrilar yasatmadi bana, gelisi sorunsuz oldu, edepliydi, en fazla dort gun surerdi ziyareti sonra ansizin ceker giderdi. ardinda bende saglikli oldugumu ve disiligimi hissettiren guzel bir his birakirdi yalnizca. ve ben gelecek ziyaretini dort gozle beklerdim.
simdi burada, benimle, bana o guzel duygulari hissettirmek icin yine geldi,
hosgeldi...

7 yorum:

duygu dedi ki...

Bizim regile bir de kirlenmek,üstünü görmek,renklenmek,misafiri gelmek diyenler de var.İsmi çok,ne de olsa kadınların başına gelen bir olay bu ve kadınların da her konuda ne denli yaratıcı oldukları da ortada.
Sevindim,eski dostuna aylar sonra kavuşmussun.MUhabbetli günler dilerim efendim size.;)Hoşçakalın.MUtlu olun.

sumuklubocek dedi ki...

ustunu gormek lafini duymamistim hic, nereden cikmis acaba?

zumrutuanka dedi ki...

Bana da bir keresinde halan mi geldi demislerdi!!:) Ne cok ismi varmis!Bu arada senin kadar seveninide gormedim dogrusu!

sumuklubocek dedi ki...

niye hala da teyze degil di mi ya?
cidden severim; hatta ne kadar sevdigimi dusundum ve oyle yazmaya karar verdim bu yaziyi :)))

Manik Kedi dedi ki...

Merhaba... Ya aslında söledikleriniz sanki benim "Regl" başlıklı postumla aynı olurdu eğer ben de yazsaydım.. Dediğin gibi dişiliğimi, kadın olduğumu hissediyorumm.. Çoğu kişi kendini çirkin hissederken Renkli günlerinde ben aksine çok daha güzel alımlı we seksi hissederi;thanks to Östrojen hormonu:) Hatta benimkiler çoğu zaman ağrılı geçer; ama o ağrı bile hoşuma gidio; mazoşist bi tarafım war o anlamda... Son olarak; teşekkürler ayın belli günleri "renkli" geçtiği için:)
Sewgiler;Sinem...

sumuklubocek dedi ki...

sevgili sinem,
senin deyisin de cok hosuma gitti "renkli"!
ne derdik kucukken: "elden gel" :)

mom dedi ki...

hayirli ugurlu olsunnnn:)
senin aksine ben cok gergin hissederim kendimi, huzursuz birsekilde gecmesini beklerim:)