Pages

12 Temmuz 2006 Çarşamba

resimlerle...

1.resim:
annemin saci kesiliyor, babam bekliyor, ben uyuyorum :)...
2.resim:
annemin sonunda (!) bulabildigi alet ile seftalimi emerken...
3.resim:
rap mi yapiyorum, kameraya mi uzaniyorum? siz karar verin artik...
4.resim:
canim annem ve ben... arka fonda da babamin tisortu var. babacigim tisortler cekmeceye konur, ortaliga atilmaz! bak rezil olduk ele gune ;)
5.resim:
baby Gabe de kimmis... ben baby Selim, iste bu da Oktay amcamla Enise teyzemin hediyesi, ustune biniyorum, geziyorum boyle ;)









4 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Bayildim ya masaAllah subhanAllah barekAllah boyle bir tatlilik olamaz kiz bebekler kiskanacak bu guzelligi. SOn fotografa bayildim hele o rap yapan ayri guzel, uyuyan hali cok tatli kisacasi hepsi harika.

Efendim sizi ruyamizda bile gorduk, annenizle bizi ziyarete gelmissiniz bizim mutfakta kahvaltilik yiyoruz aksamustu olmus :) Cok tatli bir ruyaydi hemen kalkar kalkmaz yazdik ki unutmayalim diye :))

yasemin dedi ki...

çok tatlı her zamanki gibi. burdan büyümesini izlemek çok zevkli. selim'cik, çok tatlısın. muck.

sumuklubocek dedi ki...

merhaba minik patikler ve yasemin teyzelerim,
bu yaziyi ben yazdigima gore, yorumlara da ben cevap vereyim artik ;)
cok tesekkur ederim o guzel sozleriniz icin, cok mutlu oldum ve de utandim, annemin kucagina sakladim basimi utanarak.
cem ve adam bebek abilerimi opuyorum, ben opmeyi pek beceremiyorum ama yalarim artik :),
siz de beni opebilirsiniz ;)

duygu dedi ki...

Ben senin o kollarını, tombiş yanaklarını ısırsam olmas mı?Bak söz acıtmıycam.Lütfen,lütfen...