Pages

15 Temmuz 2006 Cumartesi

dun...

dun ilk defa Selim bizlerden- annesinden ve babasindan- ayri bir gun gecirdi. dune dek seboyla programlarimizi ayarlayabiliyor, o okuldayken Selimle ben basbasa kaliyor, ben okuldayken Sebo bakiyordu Selime; bu sekilde idare ediyorduk. ancak dun sebonun da benim de ayni anda okulda erteleyemedigimiz islerimiz olunca Selimden ikimiz de ayrilma konumunda kaldik- saniyorum ki bu son olmayacak :(-. sagolsun, arkadasimiz bizi kirmadi ve Selime bu arada bakmayi kabul etti. ben Selimi birakmadan once ve sonrasinda stresliydim biraz cunku Selim nasil davranir, aglar mi vs. diye endiseleniyordum ancak endiselerim yersiz cikmis, sagolsun Enise teyzesinin bunda payi buyuk elbette. bakalim Selim ne yapmis Enise teyzesiyle gun boyu?

"Annecigim, Babacigim,

Bugun Enise Teyzede cok iyi vakit gecirdim. Ilk basta evi gezdik Annem ve Enise Teyzeyle.Annem daha sonra bir ara yokoldu. Biz de Enise Teyze ile oyun oynadik, ben elma puremi yedim ve 2 oz mamandan ictim. Sonra uykum geldi uyudum.
Ilk resmim ben masum masum uyurken cekilmis.

Sonra uyandim. Enise teyzem uykudan uyaninca acaba ben onu yabancilarmiyim diye korkmus ve beni evde gezdirdi biraz. Evi hatirlarsam aglamayacagimi dusunmus.
Iste o anlardan bir bolumu resim 2 de.

Cok susamistim ama derdimi anlatamiyordum ki. En sonunda benim huzursuz olmamdan anladi Enise Teyzede bana su verdi. Resim 3.

O arada altimi islattim. Annem kaka yapmadigim muddetce degistirme dedi Enise Teyzeye ama Enise Teyzem annem yanimda olmadigindan dolayi uzgun olmami istemediginden altimi degistirdi. Sonra cok keyiflendim. Resimler cektik.

Sonra Enise Teyze bana Muz puresi verdi ve biraz su ictim. Ardindan Enise Teyze beni yataklarinin ustune koydu ve orada kendime bir arkadas kesfettim. Yaklastim ve kim oldugunu tanimaya calistim.

Son olarakta ben buyuk bir keyifle 2 oz mama daha ictim ve salonda oturup keyif yaptim.
Cok yorulmustum, uyudum. Ben daha uyanmadan annemle babam beni almaya geldi.
Evimi cok ozlemistim, annemle, babami da.
Enise Teyzede cok guzel vakit gecirdim ve onu hic uzmedim.
Anne ve Baba beni bazen yine Enise Teyzeme birakin olur mu?
Selim"

6 yorum:

duygu dedi ki...

Bu minişko büyümüş de misafirliklere mi gidermiş .Aman da aman.Bir de usluymuş.Tu tu tu maşallah!Nazar değmez inşallah.
Canım benim.Sıkarım bu tombişkoyu ben,yerim o yanaklarını.

sumuklubocek dedi ki...

tesekkur ederim duygu teyzecigim,
elbet birgun gelince turkiye'ye yersin yanaklarimi...
optuk seni ;)

zumrutuanka dedi ki...

Masallah cok sevimli Selim bey.Allah nazarlardan saklasin

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin zumrutuanka... biz de prenses hanima sevgilerimizi ve opucuklerimizi yolluyoruz ;)

ibeking dedi ki...

annesi bu çok ama çook lokum olmuş..maşallahhh

Rabia dedi ki...

Son günlerde gördüğüm en tatlı bebiş. Allah nazarlardan saklasın. Mutlu günlerde hep bir arada olmanız temennisi ile. Sevgiler.