Pages

19 Temmuz 2006 Çarşamba

ah bu Selim!

tamam, anlasildi Selim bey yaramaz bir oglan olacak, adinin aksine ;).
iki gundur evde girmedik delik, yalanmadik esya birakmadi. biraz once de surgulu kapinin kucuk bir demiri var yerde- tam da onun arayi da bulamadigi- onu kesfetmis babasi o demiri buyuk bir zevkle emerken yakaladi; kirli demir, ucu da sivri, iyi ki gozune mizune sokmadan yakaladik. bir de apar topar elinden alininca agliyor, hem de nasil; simariklik aglamasi oldugu da pek belli. biraz once anneannesini aradim sikayet ettim Selim'i dedim "sizin bu torununuz pek yaramaz!" kosturuyor beni ve babasini arkasindan, "buraya gelin cabuk" dedik, bakalim yakinda gelirler belki...
ek besinlerden sikayetciyiz; pek yemiyor Selim ek besinleri. gerci hep duz elma puresi, bezelye puresi, elma- muz karisimi, elma- pirinc karisimi birseyler verdik hazir, evde pek birsey hazirlamadim ona ozel, belki evden birseyler denesek daha istahla yer bilmiyorum ama pek isteyerek yemiyor Selim bey ek gidalari. ben de bazen zorladigimi farkediyorum sonra da kendime kiziyorum niye zorladim diye; o mutsuz ben mutsuz; ek besin isi zor oldu bizim icin. yogurt yedirdim -evde mayalanmis ;)- sevdi onu.
iste boyle bu aralar Selim bey kendini kesfediyor; kah ortalikta dolanarak, kah oyuncaklariyla oynayarak; kah bilimum kablolarla oynayarak -annesi onu kablocu oglum diye sevmeye basladi bile-; kah deliklere girerek; kah miciriklik yaparak; kah yemek yemeyerek...

3 yorum:

Koyubeyaz dedi ki...

Kendinin hazirladigi sebze corbasini denesen? Ben Zeynebe yapiyorum simdilerde havuc, patates, kabak, semizotu bir cay kasigi yag ile sonra blandirdan gecirip veriyorum baya sevdi. Bugunlerde enginarda eklemeyi dusunuyorum. Belki bir cay kasigi irmik. Insallah sever oda..

duygu dedi ki...

Mikocum,seni Selimin arkasından koştururken,dur yapma derken hayal edemiyorum.Ne çabuk geçti günler,daha dün biz çocuktuk.Ne zaman anne oldun da Selim'i büyütüyorsun?Hala daha inanamıyorum.
Neyse benim olaya alışmam uzzzuun süreceği benziyor.
Bebişe selam,yaramazlıklara devammmm.

sumuklubocek dedi ki...

tavsiyen icin tesekkurler sevgili koyubeyaz; masallah Zeyneb hanim erkenden baslamis ek gidalara, afiyet olsun minik Zeyneb'e...
duygucugum biz hala cocuguz- ben hala kendimi oyle hissediyorum- cocuklarin cocugu oluyor iste ;), ben de Selim'le buyuyorum tekrar, guzel oluyor.
yaramazliklara devam demissin de hem de nasil devam; akla hayale gelmedik seyleri Selim bulup cikartiyor, biz de ogreniyoruz yaramazlik nasil olurmus ;)