Pages

13 Temmuz 2006 Perşembe

micirik oglan!

ay bu Selim cok micirik caniiiiim...
yani pes (!) dedirtiyor insana: eline kucuk birsey almis- doktorun verdigi yazili bilgiye gore tuvalet kagidi kartonuna sigabilen hersey "kucuk" kategorisine giriyormus- yaliyor da yaliyor. baktim agzina bigazina kacma olasiligi cok yuksek elindekinin, hemen elinden aldim. Amanin elinden aldigim anda bir mizilti, bir aglama ki sormayin. Selim'den hic beklemediginiz hareketler... Efendim, Selim bey o kucuk kurdele gibi seyi istiyormus megerse, elinden aldim diye cok bozuldu kendisi; oyle bir sitemli aglama gormemistim, gormus oldum.
demek oluyor ki artik isteklerimizi biliyoruz az cok, nasil yemek ya da emmek istemedigi anda agzini siki sikiya kapatiyorsa, bir istedigi olmadigi anda da oyle mizildayarak istegini belirtiyor kucuk adamimiz.
oyle micirik, oyle micirik ki sormayin; su kucucuk haliyle parmagina doladi bizi, haydi bakalim, hayirlisi...

5 yorum:

Oya Kayacan dedi ki...

Dur anlamadım, Ali Bebek olarak doğdu sonradan Selim'leşti mi? (Hani çocuğun kulağına adını mı üflerler ne, yanlışlıkla Selim mi üfledi ailenin yaşlı teyzesi:-))?) Neyse canım adını bırakalım bir kenara da yanaklarını ayaklarını falan ısıralım biraz. Oya pek sever bebek ısırmayı

sumuklubocek dedi ki...

aynen oyle oldu sevgili Oya,
Ali idi Selim oldu artik adi, birkac aylikken degistirdik. Selim'e micirik diyoruz ama biz daha micirigiz sanki ;)

Minik Patikler dedi ki...

:) 2005 kasim modelinden bizde de var. Ah ah.. Ben de yumrugundan kucuk olan hersey agzina girebildigi icin tehlikeli diye biliyorum . Bir de su micirlanma isi had safhaya havuzda ulasiyor ayaklarini sokmazsak miciriklanmak ne kelime dudaklarini buke buke vizildiyor. Hele dun gittigimiz bebek yasgunu partisinde pastanin yanindan ayrilamadik efendim. Renkli ya.. Aninda micir micir...

Bizim son doktor randevumuzda tuylerimiz diken diken oldu, doktora gelen bebislerden birisi( bebis dedigime bakmayiniz 2-3 yasinda falanmis buyumus yani minik melek ) Allah korusun, misafirlikte findik tanesiyle bogulmus, kaybetmisler cocugu, hem de hastaneye bir sokak uzakliktayken. Allah korusun ama cok feci birsey, cok uyanik olmaz lazim, inanilmaz uyanik olmak lazim hatta, duydugumdan beri paranoyak oldum.

Minik Patikler dedi ki...

ps: Selim bebegi yiyecegim ben. ciddi ciddi. o ucagin ustundeki fotografi yok mu!! masaAllah ya cok tatli :)

sumuklubocek dedi ki...

cidden Allah korusun!
zaten uzunca bir muddet bebekli eve cerez merez sokmamak lazim.
ben de gecen gun Selim'i cigdem kabugunu eline alirken yakaladim, eyvah eyvah!
heme ev supuruldu bastan asagiya tabii ;)