Pages

25 Temmuz 2006 Salı

tatilim geldi, hem de cok cok cok :-(


"Uzanmışıııım kumsala,
güneş damlaaar içimeeeee,
kurumuş dudaklarımda unutulmuş bir beste,
yaşıyorum aaaaaheste...
...
umudum yarınlarda tatildeyim"

Umudum yarinlarda, yarinlarda olmasina da o yarinlar gelmiyor, ge-le-mi-yor, bir turlu!
Cok uzun zamandir istedigim gibi, ozledigim gibi bir tatil yapamadim malesef :-(. Ustune ustluk bir suru de yorgunluk bindi yorgunlugumun tatilsizligimin ustune. Yeterlilik sinavi yorgunlugu, hamilelik yorgunlugu, aradaki bilimum streslerin yorgunlugu, dogumun yorgunlugu, tez on savunmasinin yorgunlugu, su anda is bakiyor olmanin yorgunlugu vs. vs... bindikce biniyorken ustume kendimi duduklu tencere gibi hissediyorum, biraz soyle havamin alinmasi lazim.
hicbirseyi dusunmeyecegim bir tatil istiyorum.
ekmek elden su golden, herseyin onume gelecegi, tembelligin tavan yapacagi, kafamin bombos olacagi bir tatil.

uzunca bir sure tatil yapamamis bir insan olarak bunlari istiyorum hem de cok. artik ruyalarima girmeye, ara ara gunduz ruyalari gormeye baslamama sebep oldu bu tatil istegi. tatil tatil diye aglasam yeridir, ki bazen kendi kendime aglarken buluyorum kendimi.
cok yoruldum
bu yorgunluk hayatimdaki tum guzelliklere ragmen depresif, sinirli ve her daim sikintili olmama neden oluyor,
nedenini biliyorum, tembellikle dolu bir tatil istiyorum ben.
ve bu yorgunluklarimi atmak istiyorum, bir an once!

2 yorum:

duygu dedi ki...

Eskiden tatile ihtiyaç duymadan,tatil yapardık.Hatta,bazen hiç istemezdim bir yerlere gitmeyi.Yorgunluk,bezginlik,verimsizlik kavramlarıyla tanışmamıştık çünkü.Şimdi,biraz fazla uyusam benim için tatil kaçamağı oluyor.Ne diyeyim Miko,hani yazmışsın ya bir yerlerde elden gel,bir de cips Kola özel;D

Minik Patikler dedi ki...

Ben de istiyorum ben de. Hem senin icin hem kendim icin.