Pages

29 Aralık 2006 Cuma

ugurlar olsun 2006...

Ilk defa ortaokuldaki en super -ogretmesi ve telaffuzunun guzelligi yanisira, bizimle olan dostane tavirlari nedeniyle- Ingilizce hocamiz olan Nurten Hanim'dan duymustum bu "yeniyil muhasebesi" ve gelecek yilda neler hedefledigimize dair bir liste yapma meselesini (nam-i diger new year's resolution, ornekler icin bknz suraya ve suraya :) ).
Oturup dusununce ben de "2006 nasil gecmis benim icin?" diye, cok cesitli streslere ve zorluklara ragmen genel olarak 2006 cok iyi gecmis.
  1. Oncelikle ve en buyuk, en guzel, en yasanilasi olarak "Selim" dogdu, 5 Ocak 2006'da.
  2. Yilin her ani, ver her zaman Selim'le guzellesti yasamimiz, onun bircok ilk'ini tattik.
  3. Egitimimin onemli bir ayagi olan tezimin ilk savunmasindan gectim 15 Haziran 2006'da.
  4. Is bulma streslerini yasadim ve guzel bir is buldum, birkac hafta kadar once.
  5. Is arama olayi sayesinden bir suru yer gezdim, dolastim, yeni insanlarla tanistim.
  6. Evliligimizin de besinci yilinin icinden oldugumuz bu yilda (besinci yilimiz Ocak 2007'de dolacak -kocis'e not: eh, guzeeeeel bir hediye beklerim artik ;)- ), 2006 yilinda Seboyla da iliskimiz ayri bir guzellige oturdu.
  7. Ailelerimizle olan iliskilerimiz -oyle hissediyorum ki- daha bir guzellesti.
  8. Ruhani olarak daha bir dingin, daha bir mutlu, daha bir ne istedigini bilir oldum.
  9. Yeni dostluklarim, cok sevdigim blog arkadaslarim oldu, iyi ki varsiniz!
  10. ve daha animsamadigim pek cok guzel olay oldu.
Yani, ozetle cok guzel bir yil oldu 2006, benim ve cekirdek ailemiz icin!
Insallah onumuzdeki yillar da boylesine guzel, ozel, saglik, basari ve mutluluk dolu olur; kendim ve herkes icin bunu diliyorum.

HERKESIN KURBAN BAYRAMI VE YENI YILI KUTLU VE MUTLU OLSUN!


12 yorum:

Lasto-adri *Blue* dedi ki...

hay, I saw ur comment on
http://freeblogspottemplates.blogspot.com/2006/11/simple-template-bases-on-wordpress.html

and wish to know how can i fix the "comments" bug, found in the template?

its getting on my nerves really...

so can you help me please?

http://bluelue.blogspot.com

me[dot]blue[at]gmail[dot]com

Anne ve Bebisi dedi ki...

Süper bir yıl olmuş senin için sumuklubocekcigim:) Maşallah! Inşallah nice güzellikler bekliyordur seni ve dileyen herkesi:)

elma dedi ki...

Sumuklubocek bu listenin gelecek yil sonu uzayip uzayip gitmesini ve cok guzel notlar dusmeni dilerim.. hep yeni yilla ilgili hayallerimizi yazariz ya, gecmis bitmis yilin guzel ve mutluluklarini dokmek cok daha keyifliymis gercekten.. Mutlu yillar, mutlu bayramlar size..

sumuklubocek dedi ki...

sevgili annevebebisi ve sevgili elma; guzel dilekleriniz icin cok tesekkur ediyor, kat kat fazlasi sizler icin olsun, hersey gonlunuzce olsun diyorum. Dilediginizce mutlu, omurlu, guzel bir yila insallah...

duygu dedi ki...

2007 yılının 2006 dan daha da güzel geçmesini diliyorum.Sağlıklı,mutlu,başarılı ,uğurlu ve güleryüzlü bir 2007 ...Mutlu senelere!Öptüm.

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin duygucancigim,
bizler de sizin yeniyilinizi ve bayraminizi en icten dileklerimizle kutluyoruz,
yeniyilda bulusabilmek umuduyla ;)
Sevgilerimle

zumrutuanka dedi ki...

Yeni yilda daha daha guzellikler getirir insallah ailene. Buralarda icimiz buruk olsada iyi bayramlar.

sumuklubocek dedi ki...

Haklisin sevgili Zumrutuanka,
sizlere de iyi bayramlar, iyi seneler....
donmenize sevindim, prenses nasil?

cenebaz dedi ki...

2007 sonunda yapacağın listen bundan da güzel olur inşallah. Sana, Sebo'ya ve Selim'e sağlık, mutluluk, huzur dolu bir yıl ve iyi bayramlar diliyorum.

sumuklubocek dedi ki...

cok tesekkurler sevgili cenebaz, yeni yilda daha da guzellikler sizlerin olsundilegiyle...

kirmizikelebek dedi ki...

Canim cigerim senin adina cok sevindim . insallah 2007de ayni mutluluk devam eder. senin huzurun bizim icin cook onemli

NURHAYAT dedi ki...

yavrum canim cok guzel anlatmissin bu patlasimlari birlikte yasadigimiz icin ayri bir mutlu oldum 2007 dede birlikte olma dilegiyle saglik mutluluk diliyorum sizleri cok seviyoruz.