Pages

22 Aralık 2006 Cuma

scrapbooking



planlar, planlar...
dogdugundan beri Selim icin soyle scrapbooking yaparak -dogru bir cumle oldu mu simdi bu?- bir album yapmayi planliyorum; amma velakin bir turlu yapamadim.
ona ait kucuk minik herseyi sakliyorum yapacagim albume koyacagim, yapistiracagim, altina ustune, sagina soluna cicili bicili yazilar yazacagim diye. ama olmadi iste, hala kafamda tum bunlar.
sanirim bunu hala yapamamis olmanin birinci nedeni Selim'in cogu fotografinin -cogu degil hepsi desem aslinda ne dersiniz?- hala bilgisayarda olup bir turlu bastiramamis ve benim de dolayisiyla kirpip yapistirip bir album hazirlayamamis olmam.
neyse, buraya da yazarak yapilacaklar listeme bir daha ekleyeyim ben bu olayi, Selim buyumeden bir gun insallah...

3 yorum:

Rabia dedi ki...

Ben de böyle bir şey hazırlamayı hep düşünüyorum. Ve ben de hiç bir fotoğrafını çıkartmış değilim. PC de yer kalmadı artık Utkunun fotoğraflarından. Benim niyetim, bunları anlayacak kadar büyüdüğünde hazırlayıp hediye etmek. Hatta; şu anki sitesini CD olarak verip süpriz yapmak. O zamanları görürsek inşallah.
Bu arada; yine ben de sizinle aynı endişeleri paylaşıyorum. Resim eklemeye korkar oldum siteye. Acaba kötü niyetli kişiler görür mü, kötü amaçlarla kullanılır mı diye? Hemen size bir mail atıyorum. Ben de sizin gibi yapabilirim.
Sevgiler.

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin titolo...
bence de boylesi -yani blogun herkese acik olmamasi- fotograflar acisindan daha iyi.
son gunlerde duydugum bir konu cocuk sapiklarinin internetten fotolari gordukten sonra o cocuklari takip etmeleri ve kacirmalari ile ilgiliydi, Allah gostermesin, ister istemez cekiniyor insan.
selamlar

Anne ve Bebisi dedi ki...

Online bir scrapbooking yapabilirsin:)
Selimciğin sitesini özel yapmakla iyi yaptın. Kaçırma olayı bir yana, burada yayınladığın fotoğrafların sapıkların bilgisayarına download edildiğini düşünmek bile kötü bence. Hayırlı olsun diyelim:)