Pages

14 Aralık 2006 Perşembe

hayaller gercek oldu :)))

Mutluyum, mutluyuz!
Sonunda birkac aydir gitmelerimin, gelmelerimin meyvesini aldik ve guzel hayaller kurdugum, sevdigim, istedigim okuldan guzel bir teklif geldi. Birkac gundur bunun degerlendirmesi ile mesgulduk ancak sonunda kararimizi verdik ve artik, Boston'a tasiniyoruz! Buyuk bir aksilik cikmazsa 2007 temmuz ayinda tasinacagiz; yaklasik dort yilimizi gecirdigimiz Dallas'tan ayriliyoruz. Guzel bir degisiklik olacagini dusundugumuz icin cok seviniyoruz, istedigimiz biryer oldugu icin daha da cok seviniyoruz, hayirlisi bakalim.
Kalmali mi gitmeli mi derken burada kalmayi sectik biz.

11 yorum:

Koyubeyaz dedi ki...

Harika bir haber.... Kutlarim ve ayrica tebrik ederim. Sonunda yorgunlugun ve sıkıntının acisi cikti iste. Cok sevindim yeni okulunda basarilar ve yeni sehrinde huzurlu yasamalar dilerim. Operim cok cok...

duygu dedi ki...

Oleyyyy!Çok sevindim.Ne güzel,meyveleri toplamaya başladın bak!
Yepyeni yaşantında mutluluklar ve başarılar!

sumuklubocek dedi ki...

sevgili koyubeyazcigim ve duygucugum, sevincimize ortak oldugunuz icin ben size cok tesekkur ediyorum. cidden cok mutluyuz biz de, sagolun, iyi ki varsiniz...

Anonymous dedi ki...

Inan okurken sanki cok yakinimdan guzel mujdeli bir haber almis kadar sevindim.. Herseyin cok cok daha guzel olmasini dilerim!!!Sevgileeerr...

Mademoiselle dedi ki...

Hayirli olsun! Cok guzel haberler bunlar, basarilarinin ve tabiki bize verecegin guzel haberlerin devamini dilerim. Amerika'nin cok sicagini gordun, simdide sogugunu gormeye hazirsindir umarim. Gideceginiz yerlere cabuk alisip, cok sevmeniz dileklerimle...

sumuklubocek dedi ki...

Ernacigim sevincimizi paylastigin ve guzel sozlerin icin coook tesekkur ederim. Bu arada ben senin bloguna giremiyorum neden acaba?
Sevgili Sicak Cikolata sana da guzel dileklerin icin ayrica tesekkur ederim. Haklisin soguk diyarlar konusunda, ama biz hazirlikliyiz:)

Anonymous dedi ki...

heyoooo tebrikler cok sevindim. hakkinda hayirlisi olmustur ins. cok yoruldun ama degdi. sik sik takip ediyordum ne vaziyette okul durumun die.
fahri de cok tebrik edio.
seni seven,
ssertac

ycurl dedi ki...

Cok tebrik ederim. Guzel ama kisi cok soguk bir yere gidiyorsunuz ;)

cenebaz dedi ki...

Harika bir haber. Çok sevindim. hakkınızda hayırlısı olsun.

sumuklubocek dedi ki...

Sertaccigim cok sagolasin, cok tesekkur ederiz, size baya yakinlastik artik arada bir sinir var sadece ;)
not:yaza belki philly'de gorusuruz yine?
not2: fahri'ye de cok tesekkur ediyoruz, selamlarimizi iletiyoruz.
sevgili curlycigim, ben de cok begendim boston'u. kislar konusunda kasindik diyelim :) bu kadar sicaktan sonra tam bir SOK etkisi olacak bize.
Cenebaz hanimcigim, cok tesekkurler sevincimizi paylastigin ve guzel dileklerin icin, cok mutlu oldum.
sevgilerimle

Anonymous dedi ki...

Irem bana mail adresini gondermistin, ben oraya senin icin davet gonderdim ancak henuz onaylanmadi, davetteki linke tiklayip blogger girisi yaparsan giris yapabilirsin. Sevgiler..