Pages

18 Aralık 2006 Pazartesi


NOT: Burada miskin miskin yatan bir kedi resmi olmasi gerekiyordu, ama yok :((( Nedenini bilmiyorum, yardim taleplerimi yorumlar arasinda ilgili kisilere ilettim :). Neyse siz simdi bir agacin dalinda yatan miskin bir kedi hayaledin simdi ve yaziyi oyle okuyun ;).

NOT2: Bu sefer oldu sanirim, he he :)))... Coook tesekkurler sevgili anne ve bebisi!

Evet, evet burada o unlu "holiday season" basladi yine, ve her nekadar bizler icin cok buyuk bir anlam ifade etmese de noel tatilinden ve gorsel guzelliklerinden yararlaniyoruz biz de.
Tatil, tatil olmasina da bu ise ucundan kiyisindan az bucuk dahi bulasmis olanlar bilirler bize tatil, dur durak yok aslinda: arastirmalar, data toplamalar hic bitmiyor. Bu yuzden ne tam tatil havasindayiz ne de degil... Benim tezimle ilgili mesgaliyetlerim tam gaz devam ediyor hala. Hatta is de buldugum icin hocam simdi tezimle ilgili arastirmalarima daha fazla egilmemi istiyor, ki adam hakli. Onun yanisira bir de tam tezime egilmem gereken gelecek donem zor bir ders verecegim, biraz da ona hazirlanmam lazim. Derken bana dur durak yok yine, neyse mesgaliyetler guzeldir halimden hic mi hic sikayetci degilim ama arada -hele su herkesin birbirine "Happy Holidays!" dedigi diralarda- su yukaridaki kedi gibi tembellik etmeyi de ozlemiyor degilim hani ;).

10 yorum:

Anonymous dedi ki...

Kolay gelsin sevgili sumuklubocek.

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin sevgili mom to to be :)
ugrasiyoruz, hayirlisi bakalim...
not: bu resimlerden koymayi basardim ben de , az bucuk ;)

cenebaz dedi ki...

Ben resmi göremiyorum.((
Bence insan arasıra kendine tembellik etme izni vermeli. İyi dinlenmeler

Minik Patikler dedi ki...

Hani resim merak ettim (:

ben cok tembelim galiba...

Anonymous dedi ki...

Valla ben de göremiyorum hatta yazacaktım ama bende bir sorun vardır diye düşünmüşŧüm!YArdım ister misin?

sumuklubocek dedi ki...

ay resim olay oldu cidden :)
bugun ben de blogumu actigimda "aaaaaaa resim yokolmus!" dedim ve hatta, mozilla kullandigim icin olmustur demistim ama yok hepimiz goremiyormusuz megerse.
simdi tekrar denedim, simdilik gorunuyor ama ya bir daha gorunmezse?
sevgili anne ve bebisi yardim naralari gonderiyorum sana :)
bu resimlerin oldugu sayfada html kodu yok, o nedenle resmin ustune sag tiklayip properties'den url'sini kopyalayip bloggera da o url'yi yapistiriyorum, dogru mudur efendim?

duygu dedi ki...

Ben de göremedim.Ama hayal ettim.:P
Kolay gelsin.éGençken çalışılıyor."Bu aralar en sık duyduğum söz.Sen de duy benden.Sevgili memleketimizin veciz sözü.

Anonymous dedi ki...

sevgili sumuklubocek, save as yaparak download etsen bloggera. Çünkü ben de url ile deneyip başarılı olamadığımı hatırlıyorum.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Tebrikler;)

sumuklubocek dedi ki...

tesekkurler canim yardimlarin icin...