Pages

27 Aralık 2006 Çarşamba

Selim yuruyor (mu)?

Selim yuruyor mu?
Bu soruyu sorup duruyoruz birkac zamandir kendi kendimize.
Yaklasik onuncu ayinin sonlarindan itibaren bir-iki adim atmaya basladi Selim. Ama son zamanlara kadar bu hep bir ya da iki adim olunca, biz pek yuruyormus gibi davranmadik ona :).
Ama bu son zamanlarda masallah, yavrumuz yurume isini soktu (okumayi soktu gibi bir anlatim oldu ama, neyse) gibi. Malum, cok buyuk bir evimiz yok ama -bilenlerin fikri olmasi acisindan- bu aralar mutfaktan salonun ortasina kadar gelebiliyor Selim, yaklasik 10 adim falan. Ya da yurumeye basliyor, yolda duruyor bekliyor biraz elinde birsey varsa yere koyuyor ya da yerden birsey alip devam ediyor yurumeye, o zaman daha uzun mesafe katedebiliyor kendince. Ama elbette yuruyusu paytak paytak; Sebo'nun deyimiyle "sunnet cocuklari gibi" :).
Dikkat ettik ki ozellikle kendi haline biraktigimiz zamanlarda kendi kendine daha cok yurumeye calisiyor, yoksa biz yaninda olunca "kucak" diye bir kurtarici aklina geliyor ;). Yani donem donem kendi haline birakmak yurumesi acisindan faydali oldu baya.
Bu arada, dustukce o kafayi biryerler vurup duruyoruz ya, hadi hayirlisi...

Not: Bir de soyle bir video isledim bugun, guzelmis, paylasmak istedim: Video icin buraya!

5 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Aman da aman maşallah:) Yandınız bundan sonra:P Komidinlerin üzerinde ne varsa yerde artık:)))

Rabia dedi ki...

Selim ciğimiz yürüyor artık annesi. Bizim Utku 11. ayında yürüdü ve ilk 2-3 adım attı. Biz neşe çığlıkları attık. Yavrucak ne oluyor diye bakakalmıştı. 10 adımda ise "tamam canım artık yürüyor demiştik" :)))
Maaşaallah Selim beye. Anne babasını çok bekletmeden yürüyecek. Bu arada evinizin yeni şekline alışmıisınızdır artık. Bizim evin ne orta sehbası kaldı ne aksesuarlarım kaldı. Unuttuk valla. Onlar sağlıklı olsunda unutmaya razıyım.
Sizlere iyi yıllar ve iyi bayramlar diliyorum. Sağlıklı, sıhatli, birlikte nice yıllar diliyorum sizlere.
Sevgiler.

Koyubeyaz dedi ki...

Bugunku ikinci yurume haberi. Masallah diyorum Selimcigime.

Talha dedi ki...

halasının bitanesi maşallah sana talha abin 13 aylıkken yürümüştü sonra durduramadık tabi...şimdi o bisiklet sürüyor 2 tekerlekli:)benim küçüklüğümde ilk sürüşüm gibi:)çok güldük ve tekrar tekrar sürdürttüm talhanında çok çok hoşuna gitti ....çok güzel günler
rabbim sizi hep böyle mutlu etsin daha güzel günlerini göstersin inş.
bayramınızı ve yeni yılınızı kutluyorum....halacığımın gözlerinden öpüyorum...sizleri çok seviyoruz

NURHAYAT dedi ki...

ah ah anneannesi orada olucaktida selimi yuruterek hav havlara goturecekti ne guzel olucakti onun kucuk ayaklarindan opuyoruz dedesi ve ben