Pages

2 Aralık 2006 Cumartesi

2/12/1978-2/12/2006

12 yorum:

duygu dedi ki...

Ennn güzel yaşlara sağlıkla,mutlulukla,sevdiklerinle ve sevenlerinle...Bol bol güzel sürprizi de unutmuyorum tabii...

Anonymous dedi ki...

Iremisko ha 28 ha 24 onemli olan ic huzurun. Huzurlu oldunmu her daim gencsin.DENENMISTIR.

sumuklubocek dedi ki...

tesekkur ediyorum guzel dileklerine duygucugum,
kirmizi kelebek, ne guzel seni buralarda gormek; hOSgeldin! elbette tavsiyelerini gozonunde bulunduracagim ;)

ycurl dedi ki...

Gec olsun ama guc olmasin. Yeni yasinin guzellikler getirmesi dilegiyle..sevgiler...

Minik Patikler dedi ki...

muuutlu yilllaaar sanaaa mutlu yillar sanaaaa mutlu yillar mutlu yillaaar mutlu yillaar saaaanaaaaa.

Ben de 24 oldum, o zaman 20 olmusum di mi?

sumuklubocek dedi ki...

tesekkur ediyorum sizlere sevgili curly ve minik patiklercigim.
evet, kural bu olmali 4 dusuyoruz; yillar gectikce dustugumuz rakamda artis olabilir yanliz ;)

Koyubeyaz dedi ki...

Nice senelereeeeeee.... saglıkli ve mutlu gecirmen dilegi ile...

Swayline dedi ki...

Mutlu yaşlar sümüklüböcek, nice nice seneler mutlu mutlu yaşarsın İnşallah...

cenebaz dedi ki...

Nice mutlu yıllara,sümüklüböceğim. Uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömür Selimle,eşinle ve tüm sevdiklerinle birlikte.

Anonymous dedi ki...

saglikli ve mutlu daha nice senelere,
esinle tatli Selimle ailenle daha mutlu yillara...

sumuklubocek dedi ki...

sevgilki koyubeyaz, sway, cenebaz, yagmurun annesi: hepinize COOOOOOOOK tesekkur ediyorum.
Arkadaslarim: hepinize ayri ayri tesekkur eder, hepinizin dogumgunlerinin, ve her gunlerinin mutlu, huzurlu ve saglikli ; dilediginizce gecmesini dilerim,
hepinize kocaman sevgilerimi yolluyorum

yasemin dedi ki...

mutlu senelerr!