Pages

1 Nisan 2006 Cumartesi

blog dunyasi

bu blog olayi iyice ucuklasmaya basladi benim icin.
kendi dunyami cok duzenli olmayan bir gunce seklinde satirlara dokmenin yanisira cesitli bloglari okuyarak bambaska dunyalara da atim atiyor insan. hatta duzenli okundugunda bu uzaktaki "bambaska" dunyalar gelip benim gunluk yasamimin bir parcasi bile olabiliyor.
bazi bloggerlarla ozel ve guzel emaillesmemin, hayati paylasmamizin yanisira artik bazi bloggerlari da ruyamda gormeye basladim. bunun ilk -son olmadigina eminim- ornegi "donna"...
iznin olmadan bir geceyi seninle gecirdim sevgili donna, koln'deki onca isinin arasinda ne vakit dallas'a ugradin bilinmez...
:)))

2 yorum:

Donna Quijote dedi ki...

öyle bir kosusturmacanin icindeyim ki bu aralar sümüklüböcek, ancak okuyabildim bu postu. ama nasil siritiyorum, bir bilsen. belki de bir gün birlikte arsinlanir dallas'in yollari. ;)

sumuklubocek dedi ki...

belki bir gun, neden olmasin?