Pages

22 Nisan 2006 Cumartesi

mind your own business please!!!

biktim,
cevremdeki ikiyuzluluklerden, kiskancliklarda, "ben bilirim"lerden, kendini birsey sanmalardan ve bunlarin "dostane" simalarindan biktim.
bugune dek cok sey gorup gecirdigime inaniyorum,
cok cesitli insanlar gordum, tanidim,
pek cok ulkeyi gezdim, cok farkliliklar tanidim vs, vs.
ama hicbir zaman "ben bilirim" havasina girmedim, giremedim, giremem de...
ancak son zamanlarda bu cevremdeki "pek bilmis" havalari, "her seyin iyisini ben bilirim" tavirlari, "muhatabini kucuk gorme" edalari beni fazlasiyla sinir etmege basladi.
duyuruyorum: susup, bilmemezlikten geliyorsam, bu "bilmedigim, ya da gormedigim" anlamina gelmez,
bu zamanlara cok yakismiyor ama huyum boyle
ancak gorgusu, bilgisi asikar bir sekilde kendimle kiyaslayamayacagim insanlarin bu "ben bilirim" tavirlari da yetti artik!
bir muddet uzaklasmak iyi olacak galiba...

3 yorum:

elma dedi ki...

:) gulumsuyorum cunku bunu cok sık yapmaya basladi insanlar...belki bir cesit savunma-gizlenme seklidir...bazen dusunuyorum, ben de birilerini ayni konularla ilgili sinirlendiriyorumuyum diye?
ama suna inaniyorum ki bazen insanlara haddini bildirmek iyi geliyor sevgili sumuklubocek!
aksi halde, bu artarak devam edebilir

sumuklubocek dedi ki...

haklisin galiba elmasekeri, yoksa iyice cekilmez hale gelecek bunlar :(((

neseseren dedi ki...

Sevgili Sumuklubocek Kardes :)bende Elmasekeri gibi sana katiliyorum. Bazen bakiyorum da benden baska herkes herseyi biliyor bir ben bilmiyorum(susuyorum). Aman kirilirlar uzulurler diye de kimseye bir laf edemiyorum, ama ben uzuluyorum. Aslinda kendimizi on planda tutmayi ogrenmemiz lazim. :)