Pages

24 Nisan 2006 Pazartesi

unutmak istemiyorum

Selim buyuyor,
o buyudukce hem seviniyorum, hem de bazi halleri bir daha hic geri gelmeyecek diye huzunleniyorum. unutmak istemiyorum onun o simdiki cok ozel hallerini, ozellikle de
*gogsumu emerken yuz ifadesini, oyle huzurlu ki
*sabahlari uyandiginda gulumseyen yuzunu
*altini alirken mutlu olusunu
*oyun ortusu ustunde mutluluk cigliklarini
*onunla konustugumuzda kendince cevap verisini
*parmaklarini sapur supur emisini
*kucagimda uyuyakalisini
*etrafi saskin ifadelerle inceleyisini
*bizleri gordugundeki gulumsemesini
*minik ellerini ve ayaklarini
*o mis gibi bebek kokusunu
ve daha bircok seyi...
oyle guzel, oyle masum ki...

masumiyetin guzel yuzunden hic gitmesin oglum,
seni cok ama cok seviyorum!

1 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Ben de bu listeye spnsuz katiliyorum :)