Pages

22 Nisan 2006 Cumartesi

Selim orada, Selim burada, eee Selim nerede?

artik popisimizi devirip bir o yana bir bu yana donebiliyoruz ya, yerimizde durmuyoruz hic.
dun aksam cok sasirdim Selim'i yataginda yatirdigim pozisyonda goremeyince :). Normal, duz sekilde yatirmis, ustunu ortmus, emzigini de agzina verip-artik emzigi daha uzun tutabiliyor oglusumuz agzinda, ama yine de parmaklari favorisi- kapiyi kapatmistim. bizim icin buyuk rahatlik ki uykusu oldugunda bu pozisyonda kolaylikla uyuyor Selim kendi kendine. henuz sallama olaylarina girmedigimiz icin cok mutluyum-umarim boyle gider de sallama olayini yapmayiz hic. birseyler almak icin odaya girdigimde Selim'in hhenuz uyumamis oldugunu ama bundan da ote yatirdigim pozisyonun tam aksi yonde, ayaklarini da yatagin etrafina koymus, oyle daginik bir pozisyonda buldum. bu pozisyon cok guldurdu ve mutlu etti aslinda beni. yavas yavas motor skill'lerinin gelistigini gormek insani sevindiriyor, bir digeri de "deli" yatan bir oglumuz olacaga benziyor. ben oyle kucukken dort donermisim yatagimda, esim de ayniymis, boylelikle oglumuz da soyle sakin sakin yatacak degil ya, iste ilk isaretlerini gostermeye basladi bile. yani bir biraktigimiz yerde bulamiyoruz artik selim pasa'yi, orada burada yatagin dort tarafinda selim.
oyunlar ariyorum bu aralar, yasina uygun oyunlar.
gerci okudukca icten gelerek yaptigimiz pekcok seyin zaten onun gelisimine yardimci olan seyler oldugunu goruyorum, iyi oluyor ama yine de bilincli birseyler yapmak istiyor insan.
simdi de selim oyun ortusunun ustunde muzikli oyuncaginin altinda, agzinda emzik uyuyakalmis iste, gidip yatagina yatirayim bari :)))

Hiç yorum yok: