Pages

8 Nisan 2006 Cumartesi

Nisan 5, 2006

5 Nisan 2006, selim'in saclarinin ilk defa kesildigi tarih.
selim annesinin karnindan guzel saclarla cikti, annesine cekmemis annesi dogdugunda hic saci yokmus cunku. uc aydir da bu guzel saclari uzamisti selim'in ve biz seboyla birkac haftadir saclarini kessek mi diye konusuyorduk aramizda ama ben selim'in bu is icin henuz kucuk oldugunu dusunuyordum, bingildagi zedelenir mi diye korkuyordum. oyle askida duran birseydi bu sac kesme olayi iste.
carsamba gunu normal bir gundu, hocamla gorusmek ve derse girme amaciyla sabah on bucuk, onbire dogru okula gittim sebo ve selim'i arkamda birakarak.
gun olagan bir sekilde gecti, yalniz dersim tahminimden erken bitti bu hafta, normalde aksamustu bese dogru eve donerdim ancak o gun ogleden sonra uc gibi islerim bitti. arabada herzamanki gibi muzigi yuksek seste dinleyerek eve dondum. kapiyi actim iceriden ses gelmiyordu, saga sola baktim yoklardi babasi ve oglu ortalikta. tam tekrar kapiya dogru yonelecekken iceriden "surpriiiiiiz" diyerek ciktilar. surpriz ki ne surprizdi selim'in saclari kesilmisti :), neyse ki bingildak kismina fazla dokunmamisti sebo.
boylece selim'in saclari ilk kez kesilmis, selim de kabak kafali unvanini hak etmis oldu.
iste kabak kafali oglum benim....

7 yorum:

yasemin dedi ki...

selim bey'in kabak kafası çok hoşuma gitti. ben de cem'in kafasını kazıtsam diyordum havalar ısınınca, hakkaten çok seviyorum kabak kafalı bebekleri.

sumuklubocek dedi ki...

tesekkur ederiz yasemin :)
burada sicakliklarin simdiden 29-30 derecelerde oldugu dusunulurse yaz icin iyi bir risk ;)

Minik Patikler dedi ki...

Canim benim MASAALLAH nasil da gelisiyor buyuyor :) Tam yemelik. Ne guzel havalar isinmis bile biz de sabirsizlikla bekliyoruz ciplak gezecegi gunleri :) Gerci kollar tam isirmalik bacaklar falan umarim yabancilairn hismina ugramayiz :)

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin minik patikler... ama ciddi bir tehlikeye parmak bastin :)
buradan turkiyeye tatile giden bir arkadasim sasirmis bir mail atmisti bana, onun da 8 aylik bir kizi var , yolda yabanci insanlar durdurup sevebilir miyiz diyorlarmis, arkadasim oyle durmus birgun sevebilirsiniz demis, sonra birden soke olmus, kadin arkadasimin kizini operek, isirarak falan sevmeye baslamis, kizcagiz neye ugradigini sasirirp, isini gucunu birakarak bebegini eve goturmus bir guzel banyoya falan sokmus.
yani aman diyeyim dikkat !
sevgilerimle

Minik Patikler dedi ki...

iyyyyyyy. gerci bizimki de seviyorum ayagina parmagini isiran sigarasini yeni sondurmus bir kadinin hismina ugramisti..

cagdas dedi ki...

cükü ne zaman kesilecek asil onu bilmek istiyoruz. bu konuda bizi bilgilendirirseniz seviniriz :))

Minik Patikler dedi ki...

Aaa sunnet olmadi mi Selim Bebek, bizimki dogdugunun ertesi gunu sunnet olmustu tavsiye ederim buyumeden yaptirin sumuklubocekcim :)