Pages

17 Nisan 2006 Pazartesi

selim'in sunneti uzerine :)

bu yorumlari yeni gordum :) ben de cevap yazayim dedim ama baktim biraz uzun oldu ben de bu sekilde yazmaya karar verdim.
sunnet oldu selim bey. dogdugunun hemen ertesi gunu degil ama besinci gunu oldu (yani Ocak 10, 2006 selim'in sunnet oldugu tarih olarak kayda gecebilir). Normalde burada da eger sunnet olmasini isterseniz bebegin dogumunun ertesi gunu sunnet ediyorlar ancak benim dogumum biraz -cok degil- problemli gecmis, dogumun son anlarinda atesim cikmisti.
dogumda benim atesim ciktigi icin selim de biraz yuksek atesli dogmustu. Gerci dogumundan birkac saat sonra atesi dustu ancak onlem olarak kan sayimina vs bakilmasi ve antibiyotik- serum tedavisi yapilmasi gerekmisti. oyle bebisinizi serum takili vs gormek inanin cok uzucu ancak daha buyuk uzuntuler olmamasi icin katlaniyor insan. ondan sonra ben ikinci gun hastahaneden ciktigim halde bes gun hastahanede kalmisti selim antibiyotik tedavisi icin ve kan sayimina baktilar vs vs. uzuntulu gunlerdi, dogumun sevinci ama selim'in durumuna uzuntu bir arada cok garipti. ama ne mutlu ki bu bes gun boyunca hep iyi geldi kan sayimlari ve antibiyotik tedavisi de bitince besinci gunde selim sunnet oldu. selim'in yan odasinda yatan arkadasi noah ile birlikte kucuk arabalarinda sunnet olmaya goturduler onlari kuzu kuzu. yarim saat sonra geri donduler. ance korkmustum bakimi zor olur mu diye ama iki hafta icinde tamamen iyilesti sunnet yeri. bu arada amerikalilarda da sunnet olmanin cok yayginlasmis oldugunu ogrenmis olduk.

2 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Ben de cagdas'in yorumunu gorunce sasirmistim bu iste bir gariplik var diye meger olmus :)) Cunku benim USA'da dogum yapan arkadaslarimin anlattigina gore sunnet olmasini istemiyorsan belirtmen gerekiyormus yoksa kirt kirt yani.

cagdas dedi ki...

kardesim cocuk belki dugun dernekli bi sunnet isteyecekti, oldu mu simdi? aaaaaa kirve olcaktik bea tuh