Pages

17 Nisan 2006 Pazartesi

ne yapmak istiyorum? bes sey...

yakin zamanda ne yapmak istiyorum?
-tezimi bitirmek istiyorum -mumkunse hemen, simdi!-
-dogum kilolarimi vermek istiyorum -o da mumkunse farketmeden olsa, bir goz acip kapasam ve zayiflamis olsam...-
-tatile gitmek istiyorum -oyle bir hafta falan degil, soyle uzunca bir sure kendimi kaybedercesine-
-seattle'da yasamak istiyorum -bu biraz uzun zaman alabilir-
-kitap yazmak istiyorum -bu da cooook uzun vadede olabilecek, belki de hic olamayabilecek birsey iste-

sen ne yapmak istiyorsun elma sekeri?

2 yorum:

Mademoiselle dedi ki...

Umarim yapmayi hedefledigin bu bes maddeyi tahmin bile edemeyecegin kadar kolay birsekilde ve cok uzun olmayan bir zaman dilimi icerisinde basarirsin Sumuklubocek!

sumuklubocek dedi ki...

tesekkur ederim sicak cukulata, son maddenin yakinligindan hala supheliyim ama ;)
sevgilerimle