Pages

23 Mayıs 2006 Salı

peki o zaman...



peki o zaman, anne sutu'ne devam!!! :-)

2 yorum:

yasemin dedi ki...

sümüklüböcek ben 6. aya kadar geçmemiştim ek gıdalara, geçişi de epey yumuşak yapmıştık. hala bolca anne sütü alıyordu geçtikten sonra da. ek gıdaları nasılsa hayat boyu yiycek ama anne sütü sadece hayatının bu ilk aylarında olacak. en güzeli ve en yararlısı. kilo almaya devam ediyorsa, demişti bizim doktor, ek gıdaya olabildiğince geç başlamalı, ben de bunu yapmak istedim fakat 6. aydan itibaren epey yavaşlayınca kilo alımı geçtik ek gıdalara. böyle düşünmeyen, erken başlatan doktorlar da vardır muhakkak ama ben de olabildiğince geç geçme taraftarıydım. sevgiler.

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin yasemin,
aceleci davranmamam gerekiyor demek ki... anne sutunu hevesle de iciyorken selim simdilik beklemekte fayda var sanirim.
deneyimlerini paylastigin icin tesekkurler,
sevgilerimle