Pages

26 Mayıs 2006 Cuma

calisiyorum, iyi geliyor...

yogun gunler...
biliyorum haziran "sicakkkk" gececek:
1. Dallas'ta gercek anlamda sicaklar basladi bugun 37 dereceyi gorduk ornegin. eh artik siz tahmin edin bir yaz nasil olur buralarda...
1 eylul 2002, Dallas- FortWorth havaalanina inisim; Istanbul'dan icimde bir penye ustumde bir kot ceketle cikmistim. ucaktan binalara girdigimizde 20 derecedeki klimalardan buzzzzz kesmis, "ne oluyoruz" demistim ki disariya ciktigimda ustume gelen o boguk, nemli ve elbette sicak 40 derece ile karsilasinca dilim tutulmustu... Neyse o gun bugundur 20 derecelik klimalara alistim artik yanimda bina iclerinde giyilmek uzere hirka ve corap tasimiyorum ama ah bu yazlar... neyse bu yaz sicak gececek
yine
yine
yine
...
2. ehem, doktora tezimin ilk asama savunma tarihi az bucuk belli oldu. sevgili hocam - cidden seviyorum Dave'i, dana once calistigim cin'li Zhiang'dan sonra seker gibi geldi sekerrr- "eh artik hazirsin!" diyerekten diger komite uyelerine "sumuklubocek savunmasini haziran 14, 15, 16'si yapabilir, size hangi gun uyar?" mesaji atti. Dave mesaji atarken benim mideme kramplar giriyordu ki bunu kendisine soyledim o bana "don't worry, you are fine" dedi, "iyi" dedim, gorecegiz bakalim "fine" miyim degil miyim? aslinda hazirsin dediyse de haziran'in 9'una kadar yapilacak daha bir dolu is var... dedim ya haziran sicak gececek...
CIZZZZZZZZZZZZ...
3. eh benim haziran'im sicak gecer de sebo'nun gecmez mi??? onun da onemli mi onemli bir olayi var 18 haziran'da.
bu kadar olay bir araya gelir de haziran sicak gecmez mi?

Not: iyi ki varsin Selim, senin o tatli gulusun olmasa bu sicaklara zor dayanilir zorrr!

5 yorum:

Isil Simsek dedi ki...

ikinize de iyi sanslar!

sumuklubocek dedi ki...

Tesekkurler sevgili Isil...

tedarikmucize dedi ki...

Allah yardımcınız olsun. Ben master savunmasında stresten ölüyorum seni düşünemiyorum. Bende 6 temmuzda savunacağım tezimi. Eminim seninki kolay diyorsun :)

mom dedi ki...

hem sicak hem tezz off ki ne off :))aman soguk olmasinda sicak olsun, soguk demek hastalik demek bizim literaturde... sana kolay gelsin, tatli selim i kokla bizim icin:)

sumuklubocek dedi ki...

Sagol sevgili tedarikmucize, sana da cok kolay gelsin. herseyin kendine gore zorlugu var, umarim hepimiz bu zorluklari atlatir, isteklerimize ulasiriz.

buralar tam senin havalarin sevgili mom, ama bir de "ne dilediginde dikkatli ol!" dedikleri bir deyim var bizim buralarda, yani buranin sicagi istenecek gibi mi bilmem ;), cok tesekkurler selim ve benden de sana ve alptugkan abimize selamlar...