Pages

13 Mayıs 2006 Cumartesi

begendim!

hos, cok cok hos... zaman kapsulu tadinda guzel sarkilar
gizliler, PINHANI

DÖN BAK DÜNYAYA

yalnız kaldıysan , kalkıp pencerenden bir bak
güneş açmış mı , yağmur düşmüş mü
dön bak dünyaya

herkes gitmişse , sakince arkana dön bir bak
dostun kalmış mı , aşkın solmuş mu
dön bak dünyaya , dön bak dünyaya

bir sonbahar kadar yalnız , bir kış kadar savunmasız
ya da ilkbaharsan , yolun başındaysan

asla vazgeçme , kalkıp da pencerenden bir bak
güneş açmış mı , yağmur düşmüş mü
dön bak dünyaya

4 yorum:

Donna Quijote dedi ki...

ilk anneler günün kutlu olsun bu arada sümüklüböcek'cim. :)

sumuklubocek dedi ki...

cok cok tesekkur ederim sevgili Donna...
animsadigin ve paylastigin icin cok tesekkurler, beni pek bir mutlu ettin, sagolasin.
Sevgilerimle

Margot dedi ki...

Ben de sevdim ben de yazdım, inşallah daha çok seveni olur bundan sonra Pinhani'nin.
Selamlar İstanbul'dan :)

sumuklubocek dedi ki...

sana da merhaba sevgili Margot...
hem de cok cok "sicak" bir Merhaba Dallas'tan, bugun burasi 32 dereceyi gordu, sicaaaaaaaaaaak bir yaz bizi bekliyor :)