Pages

11 Mayıs 2006 Perşembe

annem, ben ve selim...


5 yorum:

N.E.Y. dedi ki...

SİZİN KÜÇÜKLÜĞÜNÜZ VE SELİM ÇOK BENZİYOR MAŞALLAH :)
DARISI BAŞIMA İNŞALLAH.

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin sevgili Ney,
resimleri post ettikten sonra bu benzerlik benim de gozumden kacmadi :)
darisi basina insallah, gonlunce olsun...
sevgilerimle

cagdas dedi ki...

selim super.sana benziyor, ii bari kulaklar benzememis :))

yasemin dedi ki...

ben demiştim sana benziyor diye :p anne, anane, selim.. üçünüz de benziyorsunuz birbirinize işte :)selim de iyice abileşmiş bu arada, gözümden kaçmadı :)

sumuklubocek dedi ki...

haklisin yasemin, ben de farkinda olmadan baya benzer fotolar bulmusum. selim'in durusuyla, benim kucukluk pozum ayni sanki...

kulaklar konusuna da katiliyorum cagdas :)))) (ama simdi kulaklarim oyle degil ;) )