Pages

6 Mayıs 2006 Cumartesi

miskin, miskin, miskiiiin....

ehem, ilginc birsey oldu, boyle miskin miskin miskiiiin diye tekrarlayinca bu kelime birden anlamsizlasti bende.
ama diyecektim ki ben kendimi miskin miskin miskiiiiiiin hissediyorum bu gunlerde... ister bahar rehaveti deyin ister baska birsey ama boyleyim iste, yataga sokulup butun gun yatmak -arada uyunabilir tabii, ama genel olarak yatmak- istiyorum bu gunlerde.
ancak hayat devam ediyor tabii ki... eski ugraslar bir yana -okul, sebo, vs.- simdi selim de olunca hayatimizda oyle istedigim an "miskin"lik yapamiyorum iste. ve hatta yapilacak seyler arttiginda- yazilacak bir tez, baska bri hocayla calisilan bir makale, buyudukce ilgi isteyen selim gibi- benim miskinlik istegim daha da artiyor.
gerci dun bir nebze "numune" bir miskinlik yasadim gibi: oglen bir civari eve dondum ve sebo okula gitti, yarim saat sonra selim uyandi ve onun rutin emmesi, altinin alinmasi vb gibi seylerle ugrastiktan sonra biraz onunla oynadim. yalniz oyundan sonra ne isteyecegini bilemedi selim, isteyecek birseyi de olmayip kuru kuru mizmizlik yapmaya baslayinca ben de onu yikadim, dinlensin biraz diye. sonra ikimizi de yatirdim :) birlikte yatakta yattik biraz oynadik, biraz sarmastik, sonra selim agzinda emzigiyle uyuyakaldi, ve ben de hooop arkasindan derin bir uykuya daldim...
aradan iki bucuk uc saat gecmis ki uyandik, aslinda ben uyandim once sonra selim :)
ben de boylece selim'in uykusuna katildim, yapmam gereken pekcok seyden zaman calarak onunla birlikte bir guzel uyudum. dunku uyku miskinligi idi.
ama yapilabilecek pekcok miskinlik var: yatarak bos bos tv izlemek ve oylesine yatmak birsey yapmaksizin gibi... en yakin zamanda bu tip miskinlikleri de yapmayi hedefliyorum :) tabii herseyden once selim buna izin verirse...
neyse,
hepinize de miskiiiiiin bir haftasonu diliyorum!


not: guzel, ve mutlu edici birsey dun ILK anneler gunu hediyemi aldim selim'den ve sebo'dan ama bunun icin ayri bir yazi yazacagim ;)

2 yorum:

mermaid dedi ki...

miskinlik iyidir bazen. insan yata yata kokuşur boyle, kalkip gerinmek ister ama yapamaz ehhe.

elma dedi ki...

bende istiyorum, cok istiyorum cok ihtiyarcim var inanki...ama beden olarak degil de, beyin olarak miskinlik istegi benimki, onu da yazaattim bakalim nolcak bu yaz merak icindeyim:)