Pages

16 Mayıs 2006 Salı

iste ahvalim :)

5 yorum:

huysuz ve tatlısı dedi ki...

kolay gelsin sana...

elma dedi ki...

:) bak bende kucagimda elmayla bilgisayar karsisinda is yetistirmeye calisan bi tipim:) yalniz degilsin Irem:)
(ismini dogru hatirliyorumdur umarim, memnun olduummm, ben de erna bu arada)

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin sevgili huysuz ve tatli, bugunlerde calisma tempomu arttirmis durumdayim da ondan ;)...

ben de tanistigimiza memnun oldum sevgili erna :) -bir degisik geldi simdi bana, elma sekerine alismistim oysa ki :)- yalniz olmadigima, yalniz olmadigimiza sevindim dogrusu, sanal da olsa destek insani memnun ediyor, tesekkurler tekrar...

mom dedi ki...

hehe seni cok iyi anliyorum ilk baslarda bende boyleydim ama zaman gecince daha sakin oluyor insna e zamanla tecrube kazanmis oluyorsun ve icgudulerini de ekleyince biraz daha oturmus oluyor hersey tam degil ama biraz iste:))

sumuklubocek dedi ki...

sevgili mom,
nerelerdeydin? sesini duyduguma sevindim ;)
sevgilerimle