Pages

12 Mayıs 2006 Cuma

elden cikardim, herbirseyimi...


Dun "cilgin sumuklu bahar temizliginde" gunuydu. oyle temizlik deyince dip kiyi evi temizledigim- temizledgimiz anlamina gelmesin. zira ben bu temizlik islerine dip-kiyi dalacak kadar temiz ve titiz bir insan degilim, annemden cok farkli olarak hatta baya pasakli ve yayintici adledilebilirim- neyse bu noktayi gecelim, konumuz bu degil!
dun dallas'in havasindan dolayi bizim karman corman olmus yazlik ve kislik kiyafetlerimizi birbirinden, ve bazi kiyafetleri ise tamamen benden -sebonunkilere karismadim pek, onunkileri annemler buradayken temizlemistik :)- ayirma gunu idi.
bir guzel cekmecelerin ve icinde kiyafetlerimiz olan kucuk odanin- "closet" diyorlar burada- iclerini bosalttim.

ve tek tek secmeye basladim:
kaldirilacak kisliklar
gonderilecek kisliklar
giyilecek yazliklar
gonderilecek yazliklar...
gordum ki "gonderilecek"ler altinda biiiiiir suru kiyafet var.
herseyi, herseyi gonderdim -boyle kullanilmayan kiyafetleri, mobilyalari ve esyalari verebilecegimiz bir yere-
iclerinde eskiler de vardi, yeniler de.
tek kriter "giymeyi sevip sevmemem"di.
farkettim ki bazi kiyafetleri giyince oyle bir sikinti kapliyor ki icimi, sevmiyorum, kendimi degerli bulmuyorum iclerinde, onlar gitti.
bazi kiyafetleri, hem psikolojik hem de gercek anlamda bir "agirlik" seklinde tasiyordum oradan oraya. sunun hediyesi, bunun anisi derken binbir turlu agirlik yuklemisim o kiyafetlere, onlar da gitti, ardima bakmadan hem de!
bazi kiyafetlerim ise cidden eskimisti, onlara da kapi gorundu, hakkiyla hem de :)
ve asil onemlisi resmi formam olmus bazi kiyafetler vardi, hani "ne giyecegim" diye dusunup onca sey arasinda giyilecek hicbirsey bulamaz ve sonunda yine ayni seyi giydiginiz- benim yaptigim birsey bu, giydigim demeliyim- o formalar. onlar da gitti hem de gule oynaya.
ne mi kaldi? evde giyilecek uc bes sey ve disarisi icin iki- uc sey.
ama ben simdi ne yapacagim? diye de dusunmeden edemiyorum kendimi.
kiyafet alis-verisi yapmayi hic mi hic sevmeyen, hele de ne alacagini, ne giyecegini bir turlu kestiremeyen ben ne yapacagim simdi :((((???????????

6 yorum:

elma dedi ki...

yazin kusdasina gellll:) o zamana kadar idare et:):)!!! ben kanina girerim senin, bulastiriyorum etrafima:)

sumuklubocek dedi ki...

ama, ama...
bu yaz buralarda takili kaldim ben :(((

yasemin dedi ki...

yayıntıcılık, aynı formalarla gezip durma, her şeyi elden çıkarma, üst baş alışverişinden kaçma, bunlar bende de mevcut. yazını okuyunca ferahladım. keşke ben de yapmış olsaydım bu işleri. çıkardım hurç denilen şeyleri, sıra bende. elim gitmiyor bir türlü. başlamam lazım artık ama.

sumuklubocek dedi ki...

sevgili yasemin, ne guzel yalniz degiliz :)))
seni bu "elden cikarma" yolunda sonsuz destekliyor, "e hadi, basla..." diyorum, sonucunda inan cok rahatliyor insan.
sevgilerimle

neseseren dedi ki...

bu bahar temizliginin darisi basima... :)

ycurl dedi ki...

bahar temizligi iyidir ferahlik getirir. Kiyafet konusunda benim de yapmam gerek. Atma konusunda iyi oldugumu sanirdim ama farkettim ki pek degilim. Bu butun kadinlarin problemi olsa gerek.