Pages

13 Mart 2006 Pazartesi

ucuyorum :)))


 Posted by Picasa

5 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Superman olmus minik adam . Kocaman olmus MASAALLAH tulum da pek yakismis benim favorim bunlar bebegi bebek yapan seyler bence :)

sumuklubocek dedi ki...

haklisin minik patikler, ayrica kullanis acisindan da cok da pratik bu tulumlar, tum annelere (ve tabii ki babalara tabii) duyurulur, bol bol almanizda fayda var ;)

yasemin dedi ki...

ben bile hala tulum giydirmeye ugrasiyorum cem'e kazık kadar herif olduğu halde. hala bebek diye kendimi kandırıcam güya ama olmuyor çünkü ayaksız tulum bulabiliyorum onun ayına göre güç bela (hakkaten yok piyasada 20 aylıklar için tulum falan) ve o da tek tük bulabildiğim tulumların alttaki bez değiştirme çıtçıtlarını açıyor, böyle sünnet kıyafeti gibi, elbise gibi bi şey oluyor o tulum. bacaklar açıkta.. olmuyor yani istediğim bebek şekli. değerini bilin bu günlerin :D

yasemin dedi ki...

asıl nasıl büyümüş demek için gelmiştim buraya sizin tulum sohbetinize katılıcam derken söylemeyi unutuvermişim. çok büyümüş şaşırım kaldım. ne çabuk değişiyorlar yaa, gitmiş o yenidoğan hali ;)

sumuklubocek dedi ki...

oyle oldu yasemin teyzesi, bugun bu resimdeki tulumunu giydirmeye calistim kucuk geldi, inanamadim ben de ;), bizim de kuma bulanmamiza az kaldi yani ;)
sevgilerimizle...