Pages

23 Mart 2006 Perşembe

mood swings...

yazilarima bakiyordu, soyle bir, gecmis yazilara, yenilere vesaire. kendi kendime farkettim ki bende su ruh hali degisiklikleri fazlaca var, cok inisli cikisli bir ruh hali olan bir kisi haline dondum galiba.
eskiden bir huzun- keder hali olurdu hep bende (bkz), bunu kesfedim hallettigimi dusunuyordum, eskisi kadar huzunlenip kederlenmiyorum cogu seye- sebepsiz yere-, cabaliyorum, mutlu bir ruh hali icinde olmaya cabaliyorum ve bunu az bucuk basariyorum sanirim. ama yazilarima bakinca aslinda belki de benim cabalarimin yeterli olmadiginin farkina vardim. bu bogulup bogulup cikmak ama yeniden o derin denize atlamak gibi birsey belki de.
demek ki sorunu cozememisim kokten, kucukten beri bu pesimi birakmayan sorun (?) ne bilsem belki de cozulecek ama yok iste.
yine ben kendi cabalarimla cirpinmaya devam edecegim sanirim bir sure, bakalim ne kadar idare edecek?
let's see...

Hiç yorum yok: