Pages

15 Mart 2006 Çarşamba

kabugumdan siyrildim iste...

o sikici havayi attim ustumden; biraz ders calismak, biraz sosyallesmek, cokca da oglusumla ugrasmak kendimle ilgili o can sikici dusuncelerden siyirdi beni. iyi ki de siyirdi bugun kendimi cok iyi hissettim.
sabah oglusumla seboyu evde birakip okula gittim, hocamla yaptigimiz arastirma konusunda konustuk uzunca bir sure- bir bucuk saat kadar, bir hoca icin hayli uzun bir zaman bu. bu adami seviyorum ben, once calistigim hocanin aksine dave'in odasindan cikarken icim ders calisma aski ve sevki ile doluyor: yapmaliyim, etmeliyim diyerek gaza bile getiriyorum kendimi, sen cok yasa dave ;). sanirim boyle olmasinda adamin rahat ve insanla ilgilenen yapisi cok etkili. proje ile ilgili konusmadan once hep soruyor is disindaki hayatimi, ya da sirf is disinda bir iki laf etmek icin odama ugradigi oluyor. hayat dersten ibaret degil havasini hissettiriyor, lackalasmadan ama.
onun disinda agustos ayinda benim calistigim alan icin onemli olan bir konferansa gonderdigim uc arastirmadan iki tanesi kabul oldu, bu bana cidden iyi geldi, calismanin karsiligini almak insana iyi geliyor. isin bir diger guzel tarafi kabul olan arastirmalardan birini sebo ile yapmis olmamiz. seboyla bolumlerimiz farkli ama yine de ilgili konular bulabiliyoruz ve boylesi bir arastirmada bulustuk, ustunde calisip gonderelim dedik ve konferansa kabul oldu arastirmamiz, gercekten mutlu etti bu bizi, belki de beni biraz daha fazla, ne de olsa benim kariyerimi daha direk etkileyecek ;)
gecen hafta bahar tatilindeydi okul, bizim icin tatil yok ama verdigim derse bir hafta ara vermek iyi geldi dogrusu. ders vermek yorucu bir olay, cikip anlatmak bir yana verdigim ders bir suru zorunluluklari olan bir ders, odev okumak, bilgisayardan yaptiklari simulasyonu takip etmek ve bunlarin yanisira bir de bir suru detayli sorularini yanitlamaya calismak- bir yandan dersin hocasi oldugumu unutmamak elbette.
iste boyle, kabugumdan siyrilip etrafa biraz daha ilgi gostermek iyi geldi bana.
iyiyim iste, seviniyorum buna ;)

Hiç yorum yok: