Pages

20 Mart 2006 Pazartesi

SIKINTI ve MUZ KABUGU...

Bir hafta sonu muhasebesinden geriye kalan kocamaaaaaan bir sikinti.
Cuma aksami guzel baslamisti oysa ki, tatli bir arkadasimin ziyaretine gitmistim, orada sohbet vs. derken hosca vakit gecirmistik. kendisi guzel ikramlar da yapmisti ve su aralar sut ve sut urunleri yiyemedigim icin bana ozel sutsuz mozaik tatlisi da ayri bir guzel olmustu.
ancak cumartesi ve pazar gunleri icin ayni iyimserli ve mutlulugu sergileyemeyecegim. zorunluluk ve sureklilikler beni cok sikiyor (buradan tipik bir yay burcu oldugum cikarilabilir belki de). belki bos bos evde otursam, kitabimi okusam, sebo ve selimle vakit gecirsem hic sikilmayacagim ama zorunluluk icabi biri sabah digeri aksam olan iki toplantiya katilmak beni coook ama cooook sikti. kendi kontrolumun kendi ellerimde olmadigi gibi bir duygu beni acayip bunaltti. sebo'ya da soyledim bundan sonra gonul kirilir vs demeden istemeden bir yere gitmeyecegim zira sonra ben bunaliyorum fazlasiyla, ya da bu gibi zorunluluklari minimuma indirmeye calisacagim. insanin her cumartesi sabahini ve aksamini hem de istemeden yaptigi birseye ayirmasi fazlasiyla gereksiz aslinda ve yasam ne yazik ki boyle zamanlari bir anlamda cope atmak icin cok kisa...
pazar gunu de arkadaslar kahvaltiya geldiler sabah, onlarla da hosca vakit gecirdik ama benim artik kendimi sokaklara- tabii mekan Dallas olunca sokaklar degil de alisveris merkezleri gibi kapali mekanlar demek daha dogru olacak, ki alisveris merkezleri hicbir zaman "gezme" konseptime girmemistir ancak burada uc bucuk senedir, cok yakinda dort olacak, yasayinca ister istemez "gezme" kavramimda da degisiklik oldu- atmam gerekiyordu amma velakin ya-pa-ma-dim!!!
bir, sebo bitirmesi ve konferansa gondermesi gereken bir arastirma uzerinde calismak uzere bir saatligine (toplam 6 saat okuld kaldi oysa ki!) okula gitmesi gerekti.
iki, tek araba problemi selim'le bir yere gitmek icin bizim onu beklememiz gerekti.
uc, yurunecek mesafelere de gidemedik, tum gun bardaktan bosanircasina yagmur yagdi.
ve tum bunlarin sonunda evde pinekledim hem de hic istemeye istemeye...
istemeyerek evde kaldigim icin ne ders calisabildim ne de evle ya da kendimle ilgili birseyle mesgul olabildim, selim de havanin ekstra kapali olmasinin verdigi bir mahmurlukla tum gun uyudu.
neyse ki aksam sebo geldiginde yemege ciktik da sikintim bir nebze gecti, gerci boylece hafta sonu da bitmisti iste :((((

Hiç yorum yok: