Pages

17 Eylül 2006 Pazar

yine...

yine yagmur yagiyor;
yine pencerem acik ve ben yine yagmuru dinliyorum, izliyorum, kokluyorum;
yine birseyler yetistirmem gerekiyor ders calisiyorum;
yine mutluyum!
anladim ki yagmur=mutluluk demek benim icin, ne kadar cok yapmam gereken sey olursa olsun, kafamda bilmem ne kadar soru isareti olsun, ne kadar belirsizlik olsun, ne kadar stres olursa olsun umurumda degil, yagmur yagiyor ya ve ben topragi kokluyorum ya umrumda degil hicbiri iste...
bu cuma gunu onemli sayilabilecek bir sunumum var ve ben degisen arastirma sonuclarima gore makalemi de biraz degistirmek konumundayim; onun icin calisiyorum su anda. bu makalemi ayni zamanda is gorusmesinde sunacagim icin iyi olmasinin ayri bir onemi var, hem makalenin hem de sunumumun iyi, hatta cok iyi olmasi gerekiyor zira 4-5 ekim'de ben bu sunumu bir kuzey eyalette bir okulda yapacagim. okul guzel bir okul, istedigim bir okul o yuzden iyi olsun istiyorum hersey; hayirlisi olsun tabii ama yine de bu okul olsa ayri bir mutlu olacagim ben. hem okul hem de okulun yeri bizim icin cok cazip cunku.
guney eyaletlerde de basvurdugum ve istedigim okullar var aslinda ama artik biraz mekan degissin istiyorum. Dallas'i sevmeme, yasam kosullarinin burada cok rahat oldugunu dusunmeme ragmen zorlu gecen, ki hala bitmis degil, doktora ogrenciligi yillarindan sonra tamamen degissin istiyorum cevrem. hem ne demisler tebdil-i mekanda hayir vardir; oyle olsun diye umud ediyoruz biz de.
iste ben calisiyorum, boyle iyi olmasini umarak herseyin.
ve yine annemler gelecek; bu nedenle de cok mutluyum, hem onlari gorecegim, hem onlar Selim'i gorecekler, hem hersey bu sefer daha guzel olsun diye umud ediyorum, herkes bizimle birlikte ayni dilekleri paylasiyor, biliyorum, bunu hissettikce de mutlu oluyorum.
yine yagmur yagiyor;
yine pencerem acik ve ben yine yagmuru dinliyorum, izliyorum, kokluyorum;
yine mutluyum...

11 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

şeker ,yeni template'in çok daha iç açıcı olmuş.Ben çok sevdim.Buarada umarım herşey istediğin gibi gider.Bol şanslar sana:)

sumuklubocek dedi ki...

tesekkurler sevgili zilsiz...
bu arada tanistigimiza memnun oldum; findikkurduyla tanistigima da cok memnun oldum, cok tatli bir kizin var, masallah. bu arada sac modeli-hani su tepeden baglanmis olan- benim kucukluk modelimin aynisi ;)

zumrutuanka dedi ki...

Allah yardimcin olsun.Insallah gonlunden gecenler hayirlisiyla olur.Bu eyaletler hangileri bilmiyorum ama bizim eyalette varmi icinde?olsa pek bi guzel olurdu:))

cenebaz dedi ki...

Sunumda bol şans sana. Hakkında hayırlısı neyse o olsun. Ama bence en güzel haber annenelerin gelişi. Sana doping etkisi yapacaktır eminim,hem de Selim'e de. Bence bir çocuk için anneanne,babaanne tarafından arasıra şımartılmak hakkı. Herşey gönlünce olsun.

Koyubeyaz dedi ki...

Endişelenme sen bunuda hakkıyla yaparsın ben inanıyorum sana.. basarılar...

duygu dedi ki...

Yağmur güzeli:), halledersin sen halledersin.Hem bak ne güzel annenle baban da gelecek.Sat Selimi onlara, yaz makaleni doya doya.Sana bol bol başarı ve şans diliyorum.Aklından geçen tüm güzel şeylerin bir an önce olması dileğiyle.

sumuklubocek dedi ki...

sevgili blog arkadasalrim (sevgili zumrutuanka, koyubeyazcim, cenebaz hemsehrim, ve duygucancigim)
ayri ayri dilekleriniz, dualariniz icin sizlere cok tesekkur ederim, elbette destekleriniz icin de...
sabah sabah buradakilerin deyimiyle "you made my day" :), gunum ve hatta haftam sizin doping etkisi yapan yorumlarinizla cok daha iyi olacak.
sagolun tekrar...
Not: sevgili zumrutuanka chikita taraflarinda biri chikita'nin icinde ve digeri DeKalb'de olmak uzere iki adet ciddi gorustugum okul var.
gelirsem oralara ilk is sana haber verecegimdir ;)

ycurl dedi ki...

cok sevindim senin adina. Eminim yaparsin. Basarilar...

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin curly,
sana da tasinmada vs kolayliklar diliyorum...

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin curly,
sana da tasinmada vs kolayliklar diliyorum...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

sümüklüböceğim bende seni tanıdığıma çok sevindim ama o fındık kurdu benim kızım değil şeker,o benim dünyalar tatlısı kuzenim:)