Pages

4 Eylül 2006 Pazartesi

f v2CZz

ne zamandir yazmiyorum Selim'le ilgili birseyler. Alinda dusunmekteyim ayri bir blog gerekli mi herseyi sumuklubocek'e mi yazsam diye, bilmiyorum hala dusunuyorum iste.
Selim buyudukce yaramaz bir cocuk haline gelmeye basladi, dogru bir yonde yani :) Gecen persembe gunu kasla goz arasinda dudagini patlatti ornegin. cok buyuk bir kaza degildi ama yuregimi agzima getirmege yetti dogrusu. yani bir yerde usul usul oynarken bu cocuklar nasil oluyor da en tehlikesiz yerlerde bile bir taraflarini incitecek birseyler buluyorlar hayret ediyorum ve bazen hayretler icinde seyreyliyorum yalnizca, elden kimi zaman birsey gelmiyor cunku, olacak olan oluyor; kasla goz arasinda dudagi falan patlayabiliyor iste boyle.
emekleme ve ayaga kalkma, koltuklari siralayarak yurume olaylarimiz cosmus durumda; hele gece uyku ile uyaniklik arasinda ayaga kalkmasi varya gulsem mi, iyice kendini uyandiriyor diye uzulsem mi bilemiyorum.
ek gidalarla aramiz ne iyi ne kotu. yogurdu cok seviyoruz- bu konuda kesin annemize cekmisiz- her kosulda yogurt yiyebiliyoruz. hazir bebek yiyeceklerinin yaninda mumkun oldugunca evde de birseyler hazirlamaya calisiyorum ve hasbelkader yiyiyor onlari da Selim.
bu arada birseyler de mirildanmaya basladik ba-ba-ba-ba'lar de-de-de-de'ler, day-day-day'lar favorimiz, bir de kendi kendimize soyledigimiz sarkilar vs var. anlamli birseyler yok henuz, daha da birseyler beklemek icin erken sanirim.
henuz dislerden ses seda yok malesef; kendimi bilmiyorum ama sebo'nun disleri bir yasindan sonra cikmis Selim de bundan nasibini alacak sanirim.
simdi de uykusu var Selim'in ama uyumamakta direnip ortalikta ne yapacagini sasirmis bir halde dolanmakta su anda. ben gidip onu uyutayim bari; afternoon nap ;)
NOT: BASLIK SELIM'IN ESERI, ANLAMINI SIZ BULUN BAKALIM...

1 yorum:

duygu dedi ki...

Sondaki Zz uykusunun geldiğinin işareti Miko...
Büyüyecek büyüyecek,daha okula gidecek,bayramda elini öpecek.
Bi kız bulacak evlenecek,torun torba sahibi yapacak seni;P