Pages

8 Eylül 2006 Cuma

bi kedi gordum sanki...

bi kedi gordum sanki...
hayir hayir, bi dis gordum sanki
evet, evet gorduk: bir dis gorduk biz.
once sebo gordu bana gosterdi.
sag ust disi cikiyor selim, oyle ucu cikmis; hafif de siskinlik var. ben de yavruma ne oldu diyordum dunden beri bir mizmizlik, bir mizmizlik; ayaklarimin dibinden ayrilmamalar, kucak istemeler falan...
dis mizmizligiymis; anladim -e biraz gec oldu ama olacak o kadar ilk annelik ne de olsa ;)-
aslinda bu disin siskinligi vardi yaklasik bir haftadir ama ben hani selim dudagini patlatmisti ya ondan dolayi damagina da geldi ondan sisti orasi falan zannediyordum; yok, degilmis, beyimizin disi geliyormus yavastan.
gorduk, mutlu olduk.
oysa ki boyle gecikince disler- aslinda dorduncu aydan itibaren beklemek gerekiyormus- sebo'ya cekip bir yasindan sonra dis cikaracagini dusunmustuk ama surpriz yapti selim'in disi bize ;)
bir de baya agiz suyu akitma durumlari vardi- hala da var, onluksuz gezemiyoruz- gecer mi hemen bilmem.
bir de suna sasirdim; genelde alt disler cikmiyor muydu once?

2 yorum:

zumrutuanka dedi ki...

Hayirli olsun Minik Selimin disi.Guzel gunlerde guzel mamalar yesin insallah:)Bende alt disler once cikar diye biliyordum cunku bizde oyle oldu prensesin iki tane altidisi var artik.Cok dikkat etmelsin cunku kasiklari isirmaya hatta hizini alamayip elini bile isirmaya basladi:)

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin sevgili zumrutuanka; yavastan ucu gorundu bakalim ne kadar zamanda cikacak disin tamami... ustte tek dis biraz komik duracak ama, arkasi hemen gelir umarim.
minik prensesin disleri de hayirli olsun; buyuyorlar mi ne?
chikita'ya selamlar...