Pages

8 Eylül 2006 Cuma

Posted by sumuklubocek on Saturday, March 12, 2005 at 9:21 PM

bir Ocak ayinda yazilmis bir sey iste...



Uzaklarda olmak isterdim cok uzaklarda.
Bilinmedik bir yerde, tanimadik, taninmadik insanlar arasinda, uzak bir mekanda, uzak.
Muzik olsun isterdim,
The fire
Making me clean
Making me fly
Spinning me 'round and 'round
Spinning me 'round
Sarki soylemek ve dansetmek; durmadan, taninmadan, bilinmeden...
Gece olsun isterdim bir de, karanlik... yildizlarin isigi yalniz ve belki de ay, ama ille de dolunay.
Ve kumsal… kumsalda olmak, ciplak ayaklarla soguk kumlara basmak isterdim.
Sonra dansetmekten basim donsun isterdim, kumlara dusmek isterdim, sonra dalgalar carpsin vucuduma ve gotursun beni, alsin icine derinlere, sonsuz karanliga…

NOT: bazi kose yazarlari gibi eskileri desmeye basladim ben de. bu muzik bana hep bu yazdiklarimi hatirlatir oldu; ama cok sevdim ben bu parcayi, n'apiiim?

NOT2: bu yaziyi "sonra dalgalar carpsin vucuduma ve gotursun beni, alsin icine derinlere, sonsuz karanliga…" diye bitirmisim ya; yok, artik oyle olsun istemiyorum, cok sevdigim ve sorumlu oldugum bir Selim'im ve yasam'im var; yok oyle karanliga maranliga gitmeyi istemek, artik bu parcada dansetmek istiyorum sadece; ya da kollarima Selim'i alip dansetmek, onun gulusunu, ne oluyor diyen yuze ifadesini izlemek, onunla gulmek, ona guzel seyleri gostermek, muzik sevgisi tanitmak. yok oyle karanliga gitmek, yok depresyon falan ;)

5 yorum:

duygu dedi ki...

Uzak olsun Mikomu...Herkese uzak...

Mademoiselle dedi ki...

Himm, ben de cok sevdim bu parcayi dinlerken:). Cocuk sevgisi insani depresyondan nefret eder hale getiriyor demek, umarim en kisa ve dogru zamanda benim de bir tontosum olur:) Op tatli Selim'i benim yerime olur mu?

sumuklubocek dedi ki...

kocaman bir evet; insani yasam'a baglayan birsey bu sevgi.
evet uzak olsun bu depresyonik haller insandan; cunku herseyi etkiliyor malesef yalnizca kendinizi degil cevrenizdekileri de ...

cenebaz dedi ki...

Hah, şöyle. Yazının ençok dipnotunu sevdim. Depresyonmuş falan onlar dağlara, taşlara,ulu ağaçlara. Bizden uzak olsunlar.

sumuklubocek dedi ki...

tesekkurler cenebaz, mutlu ettin beni :)))))))