Pages

20 Eylül 2006 Çarşamba

firefox...

Efendim simdi benim bu yeni sablonun (template'nin en uygun Turkce karsiligi bu gibi geldi bana)kenarlarinda soyle cicili bicili cicekler var. Eger internet gozgezdiriciniz -sevgili curly, yazini okudum daha bir dikkat eder oldum simdi- Explorer ise bunu zaten biliyorsunuzdur; yok eger degilse, yani benim gibi genelde Firefox kullananlardan iseniz bunu malesef bilmiyorsunuzdur. Firefox'ta malesef bu cicekleri goremiyorum ben, gormek icin arada explorer aciyorum hatta :))).
Neyse, iste boyle; bunun nedenini bilen bir arkadas soylerse sevinirim. Bu arada Duygucan'in blogunu da Firefox ile acarsaniz eski sablonundaki balik tutan adam kareleri sayfanin has kosesinde durmakta zaman zaman yazilari okumami engellemektedirler, yok eger explorer ile acarsam sayfa gayet temiz gorunmekte, bu da boyle biline.
Nedir bu Firefox'un durumu? Bilen?

5 yorum:

duygu dedi ki...

O adamları ben de görüyorum.Ama sonradan yokoluyorlar.
Ne yapışkanlarmış yahu.Çiçeklerini görememen büyük kayıp.Çünkü çok güzeller.

mom dedi ki...

firefoxu denedim ve hic hosuma gitmedi sayfalar dogru goruntulenmiyor bu arada sablonun hos olmus daha oncede baska yerde gorup begenmistim gule gule kullan

ycurl dedi ki...

Bazi 'style sheet' -hay allah Turkcesini bulamadim :) -leri firefox desteklemiyor galiba. Benim template'da da ustu kismin sari rengi cikmiyor. Hazir template kullandigim icin de gidip kodu degistiremiyorum. Ya kodu kendin yazacaksin ya da ikisini de destekleyen template bulacaksin :) Firefox'u seviyorum cunku tek bir tane icinde kulakciklar sayesinde birden fazla internet sayfasi acabiliyorsun. Explorer'da cok fazla pencere acmak zorunda kalmak sinir bozucu.

sumuklubocek dedi ki...

en iyisi bir web design dersi almak galiba ;)

duygu dedi ki...

Gidip gelip aynı yazıyı görmekten yoruldum.Tamam annenle babam geldi anladım da bizi de ihmal mi ettin biraz?:P