Pages

10 Haziran 2006 Cumartesi

uffff su annem :(

su annem de bu aralar pek bir uyusuk oldu,
guya bir gunluk acti bana; gunluk degil, haftalik degil, neredeyse aylik olmaya basladi bu blog isi
annecim bu arada ben buyuyorum, farkinda misin? derslerinden basini kaldirip nasil yerlerde yuvarlanmaya basladigimi goruyor musun?
sonra, sonra senin ilgini cekmek icin ne kadar ugrastigimi, cabaladigimi, hep senin yuzune bakip gulumsedigimi, sesler cikardigimi...
henuz tek basima oturamasam da mama sandalyesinde guzelce oturabildigimi ve bir yerlere dayanarak oturabildigimi, babam beni yatagimin kosesine koydugunda nasil durabildigimi,
goruyor musun?
hadi birak su dersleri de benimle oyna hadi annecigim, hadi bak su oyuncaklari da agzimiza atalim, ne guzeller degil mi?
Selim

not: hadi yine iyisin annecigim, bu yaziyi da bana yazdirip yine blog yazmadan kactin ya... hadi bakalim ;-)

Hiç yorum yok: