Pages

25 Haziran 2006 Pazar

o benim gozbebegim :)

5 yorum:

duygu dedi ki...

Bu Selim ne kadar sana benziyor böyle?Senin küçüklük fotolarından fırlamış gibi.Hık demişsin burunundan düşmüş mü derlerdi? Ööle işte sümüklü...

Minik Patikler dedi ki...

Ben ne ozlemisim bu Selim bebegi yaa :) MASAALLAH benim minik adamima.

yasemin dedi ki...

çok tatlı, kocaman olmuş canım benim, olsa da sevsek..

Minik Patikler dedi ki...

yasemin guldurdun beni :)) olsyadi sever miydim yer miydim bilmiyorum ama sumuklubocekcim ben senin bu oglana bayiliyorum masaAllah subhanAllah barekAllah :)

sumuklubocek dedi ki...

sevgili duygu, minik patikler ve yasemincigim,
hepinize hem Selim hem de kendi adima ayri ayri tesekkur ediyorum.
umarim birgun gorusebiliriz de o zaman hepbirlikte severiz bebislerimizi.
sevgilerimle...