Pages

6 Ağustos 2010 Cuma

Yollarda

Yollardayim…
Sabah 6’da cikmistik evden. Sebo ve cocuklar beni havaalanina birakacakti ve ben de 7:15 deki ucagimla gule oynaya olmasa da koyulacaktim yollara.
Ama oyle olmadi…
Malesef 7:15’deki ucagim 9:30’a ertelenmisti. E hal boyle olunca aktarmami da kaciriyordum. Ki oyle oldu. Ogleden sonar 1:30’da derste olmam gerektigini soyledigim halde beni en erken ogleden sonra 5:30’da Detroit’e gonderebileceklerini soylediler.
9:30 ucagina binerken ilginc bir olaya tanik oldum. Ucaga binmeyi beklerken onceki yolcular inmeden once bes-alti tane polis geldi kapiya. Polisler once ucaga girdiler, 25 yaslarinda bir kadini cikardilar once. Kadin bence uyusturucu madde etkisi altinda ya da bir garip sarhos gibiydi. Zannediyorum yolculuk sirasinda huzursuzluk cikarmis. Kadini kelepceleyip goturduler. Etraftaki herkes merakla olan biteni izliyor, kimisi cep telefonundan fotograf cekiyor, kimisi ise esini dostunu ariyordu soyle bir olay oluyor su anda diye. Kim demis sadece Turkler merakli diye… Her neyse…
Su anda Philadelphia’dayim. 11:15 gibi inmistim buraya ve su anda saat ogleden sonar 1:50. Buradan bir aksilik cikmazsa son anda 3:34’de Detroit ucagina binecegim. Sonra da bir bucuk saat kadar direksiyon sallayacagim gidecegim yere ulasmak icin.
Bu arada bugunku dersim de iptal oldu tabii ki… bu da nahos bir durum benim acimdan.
******
Yoruldum…
Sabahtan beri siralara girmekten, sira beklemekten, havayollari gorevlilerine dert anlatmaktan, oradan buraya kosturmaktan yoruldum. Yollardayim hala, daha da yorulacagim.
Ve baska seylerden de yoruldum, hayattan yoruldum bu aralar, istifa etmeme az kaldi.
Beni ayakta tutan iki minik adam da olmasa…

Not: Bu havaalaninda malesef internet yok, en azindan bedavasi yok, bu nedenle bu postu internete kavustugum zaman blogger’a kopyalayacagim; real time olmadi malesef L



Hiç yorum yok: