Pages

3 Ağustos 2010 Salı

istemeyerek... istemeyerek...

boyle bir sarki vardi degil mi?
nasildi, ve kim soyluyordu hatirlayamadim simdi, murathan mungan sarkilari cd'sindeydi sanirim ama hatirlayamadim iste...

neyse konu benim de istemeyerek michigan'a verdigim ders icin gidecek olmam. aslinda ders online ancak donemde iki kere bulusuluyor. ilk bulusmayi haziran sonunda yapmistik ve uc gun iki gece kalmistim. tek basima gittigim icin kendimi cok yanliz hissetmistim ancak geride hem Sebo hem de kayinvalidem oldugu icin biraz daha rahattim.

simdi ise Sebo'yu yanliz birakiyorum Kerem ve Selim'le. Selim her ne kadar gitme dese de simdi bana, yine yas itibariyle biraz daha oyalanabilecek durumda. En cok dusundugum ise Kerem'in ozellikle gece emmeleri... nasil uyuyacak, ne yapacak, Sebo her ikisini birden nasil idare edecek diye dusunuyorum.
bunun yanisira ben de gitmek istemiyorum hic. yaz itibariyle uzak kalinca ogrencilerden canli kanli bir sekilde ogrenci karsisina cikmak da istemediklerime eklenmis durumda.

ucak biletim, kiralayacagim araba hazir... oteli de aramam gerek...

ama ben hala ah son anda soyle bana birsey olsa da gidemesem modundayim :(((.

Hiç yorum yok: