Pages

7 Ağustos 2010 Cumartesi

Eve donus...

Yaslaniyorum galiba... Seyahatlerin en guzel kismi eve donus diye dusunmeye basladim. Oysa bir yerlere gitmeyi, dolasmayi ne de cok severdim. Degisiyorum, bunu hissediyorum bu aralar, hem de cokca...
Bu postu telefondan yazmaya calisiyorum AMA cok da basarili oldugum soylenemez. Olayli bir yolcuktan sonra arabayi birakip havaalanina geldim sonunda. Yoldaki yolk calismasindan bir ara Duran trafikten dolayi yetisemeyecegimi dusunup acayip stres olmustum. Yetisememek buradaki son ucagi kacirip burada bir gece daha kalmak demek cunku.
Neyseki yol acildi ve iste havaalanindayim. Catlayacak gibi agrayan basimi ve emzirmeyi bekleyen biryerlerimin agrisini unutmak, ve iki gundur dogru durust beslenemedigim icin oturdum, yemegim geldi, bana Veda ;)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: