Pages

31 Ağustos 2010 Salı

Biliyor musunuz?

Silly bands nedir biliyor musunuz?
Ben biliyorum.
Selim sayesinde :)


Selim yaz okuluna gitti bu sene. Oyun, spor ve cesitli aktivitelerin oldugu 4-5 yas cocuk grubunun katildigi bir yaz okulu.
Birgun eve geldi "ben de silly bands istiyorum" diye.
Istiyordun iyi guzel de nedir bu silly bands diye bir merak aldi beni. Iste cesit cesit sekilleri varmis, kola takiliyorumus, butun arkadaslarinda varmis, kiz-erkek herkes takiyormus... Neredeyse bir aydir dilindeydi de gecen hafta sonu girdigimiz bir magazada istedigi gibi dinazorlu hem de uygun fiyatli bulunca aldik... Bildigimiz paket lastiginin sekil verilmis hali... Pembe ve mor renkleri "eeewww" (oggk-boggk anlaminda ) diyerek ayrildi bir kenera konuldu kiz rengi diye, ve ilk firsatta bir kiz arkadasina verildi. Sonra da birkac tanesi takildi hemen...
Bu aralar fotografinin cekilmesini sevmiyor ya bizim abi oglumuz, sadece silly bandli bileklerini cekebildim ve de soyle bir poz:


*** *** ***
*** *** ***
Selim hakkinda cok yazamiyorum bu aralar; cunku itiraf ediyorum ki onun buyumesine, kendine has cesitli hareketlerine, tavirlarina, konusmasina, yorumlarina, kendi arkadaslari icindeki hareketlerine, zaman zaman tekrar kucuk Selim'e donusune ve gun icinde bu hallerin oyle hizli bir sekilde donusup gelismesine henuz alisamadim ben.
Hareketlerini nasil anlamlandiracagima, hangi kaliba koyacagima -cocuk mu buyuk mu genc mi yoksa bu dunyada dort bucuk yildir olan bir kucuk mu?- bilemedim bir turlu.
O yuzden yazamiyorum da...
Bazen bakip "bu karsimdaki benim oglum Selim mi?" diye sordugum cok oluyor...

Selim buyuyor ve bunu kabullenmem benim icin biraz zaman alacak galiba...

*** *** ***
Biraz once bloglarda bir dolastim da bir huzun dolu sanki... nostalji arayisi, huzun, ve bir tutam bunalim okudum sanki birkac yazida...
yanliz degilim...






Posted by Picasa

4 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

arkadasim yalniz degilsin. cok yorgunum bugunlerde... Selim cok buyumus bu arada. optum seni.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Çocukların büyüme hızıma yetişemiyor insan ve yetişemedikçe inanama haliyle yaşayıp duruyor.
Çok büyümüş Selim sahiden, maaşallah! :))

Bir tanıdığım, "çocuklar büyüyor da biz durduğumuz yerde mi kalıyoruz sanki?" derdi. Açıkçası onların büyümesiyle geçen zaman, ömürden gidiyor. İşin bu yanına bakınca...

ycurl dedi ki...

Selim kocaman olmus gercekten. Zaman cok hizli geciyor sahiden :(

sumuklubocek dedi ki...

Sevgili Aysecigim,
donem baslamadan bir doping lazim bize...
Ekmekcikiz hanimcigim, ben de icten ice ondan mi korkuyorum acaba... bilmem ki?
Curlycigim... hele de ilk bir senede bebisler oyle cok buyuyor ki... sen de saglikla goreceksin ;)
bu arada ates boceginiz omurlu olsun tekrar -onceden yazmis miydim?-