Pages

15 Şubat 2020 Cumartesi

Amerika'da yasam (amerika’da yaşam)

Bu basligi yazim cok okunsun diye yazdim, ha ha :)))

"Senin blogunu kimse okumuyor, yorum yapan da yok niye ugrasip yaziyorsun ki" dedi bana; "yazmayi sevdigim icin yaziyorum" dedim ona; "ama yazdiklarini kimse okumazsa yazmanin ne anlami var ki?" dedi bana; "yazmanin getirdigi hissi, yazma halini, uretmeyi seviyorum" dedim ona (ki bu biraz da asagidaki resme asik olma duygusuna asigim gibi oldu); "e ne yaziyorsun" dedi bana; "iste gunluk yasadiklarimi, bazen duygularimi, akip giden hayati" dedim ona; "anlamsiz" dedi bana, "okuyan olmaz tabii" diye de ekledi; "olmasin" dedim ona, "ben donup okuyorum, gecmiste ne yazmisim, ne hissetmisim, ne olmus animsiyorum boylece herseyi" diye ekledim; "bari amerika'yi anlat, amerika'da alisveris marketini gosteren youtuberlar bile cok izleniyor, seninki de okunur" dedi bana; "zaman zaman yaziyorum ama yani neredeyse 20 senedir burada yasadigim icin ne onlara ilginc gelir bilemiyorum" dedim ona; "okunmayan yazilar anlamsizdir" dedi bana; "peki" dedim ona...

__________

Yukaridaki yazim tarzi unlu sair'in icime isleyen asagidaki dizelerinden esinlenilerek yazilmistir:

gelsene dedi bana
kalsana dedi bana
gülsene dedi bana
ölsene dedi bana

geldim
kaldım
güldüm
öldüm.
(Vera'ya, Nazım)

8 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Sümüklüböcekciğim,

Yazdıklarımızı evimizdeki çekmecede tuttuğumuz bir deftere değil de buraya yazdığımıza bakarsak, elbette okunsun da istiyoruz.
Yine de sadece yazmış olmak, yazma eyleminin verdiği keyif nedeniyle yeterli, bence. Kaldı ki, buranın bir albüm gibi oluşu sayesinde ileriden geriye bakmak ve okuyup hatırlamak da ayrıca hoş duygular veriyor.
Ayrıca okumaktan zevk aldığım blog arkadaşlarım yazdığında, yolda yürürken bir tanıdığa rastlamak gibi mutlu oluyorum. :)

Sumuklubocek dedi ki...

Benim de duygularimi iyi ozetlemissiniz Ekmekcikiz hanimcigim :) Ozellikle blog arkadasliklari farkli gercekten cunku materyallikten uzak duygusal alanda kurulmus dostluklar bunlar. Birkac blog dostumla tanisma firsatim oldu, tanismamiz da sicacikti. Umarim sizinle de tanisiriz bir gun...
Sevgilerimle!

aaa dedi ki...

Okuyorummmmm,hem de severek.Lütfen o sese kulak verme
Çenebaz

yeldat dedi ki...

Yıllar önce okurdum sizi, tesadüfen tekrar buldum. Mesudum ❤yelda

lida dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sumuklubocek dedi ki...

Cenebaz Hanimcigim, tesekkur ederim, sizin icin yazmaya devam o zaman ;)

Sumuklubocek dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sumuklubocek dedi ki...

sevgili Yelda, e ne guzel o zaman! Ben de mesud oldum, Tekrar hosgeldiniz!