Pages

2 Kasım 2007 Cuma

Vs. vs. vs.

Bir onceki yazimdaki modumu astigimi dusunsem de zaman zaman yine depresyonik hallere geri donusler yasiyorum.
Ornegin bugunku dersimde bir ogrenci beni tam anlamiyla sinir etti. Amerika'da ders vermeyi sevmedigim oluyor ogrencilerin bu halleri yuzunden. Yapmalari gereken bir proje var; kiz ne bakmis ne yapiyoruz diye ne okumus, hal boyle oldugu halde sinifta anlamadim, cok karisik diye naralar atiyor. Anlatiyorum anlamak istemiyor; siz gosterin siz yapin once diyor. En sonunda bu benim sorumlulugum degil, sizin sorumlulugunuz once oturup yapmaya calisin sonra benden yardim isteyin dedim. Ama bir yandan da cok sinirlendim; tam bir armut pis agzima dus mantigi. Burada hocalar cidden ogrencilere bu kadar yardimci oldukca ogrenciler de hocalarin tepesine cikma hakki buluyorlar kendilerinde. Kendini bilen ogrenci de var ama sinifta boyle bir kisinin cikmasi tum sinifin huzurunu bozuyor. Bazen kendimi anaokulu hocasi saniyorum bu tip ogrenciler yuzunden.
Halloween'de ogrencilere seker verdim cok sevindiler :))).
***
Burada olmadigim sure icinde bir konferans icin San Diego'ya gitmistim. Geldikten bir hafta sonra yanmaya basladi San Diego. New Orleans'a gittigimden iki hafta sonra da Katrina firtinasi olmustu. Gittigim yere felaket getiriyorum diye dusunmeye baslayacagim yakinda :)
***
Annemlerin burada olmasinin keyfini cikariyoruz bir yandan. Eve geldigimde yemekler, sofralar hazir; ev temizlenmis, toplanmis oluyor. Sagolsun anne ve babam elimizi sicak sudan soguk suya degirmiyorlar. Bu duruma bir bucuk aydir cok alistik; gittiklerinde onlari ve paylastiklarimizi cok arayacagiz. Selim belki bizden daha cok...
***
Aralik basi Dallas'a gidecegiz hep birlikte. Ben diploma torenine katilmamistim; hepbirlikte benim diploma torenine katilacagiz. Simdiden heyecanlaniyorum bunun icin. Tekrar Dallas'a gitmek de ayri bir degisiklik olacak bizim icin.
***
Simdilik boyle iste...

2 yorum:

Ekmekcikız dedi ki...

Yok yok, o felaketlerin seninle hiç ilgisi yok.
Tüm dünyada oluyor o, iklim değişikliği vs. nedeniyle.
Yani biraz sıkıntıda olunca, her kötü şeuyin sorumlusunun da biz olmamız gerekmiyor.:)

sumuklubocek dedi ki...

Haklisin sevgili ekmekcikiz; ama her nedense bu kadar tesaduf ustume alinmama sebep oldu.
Guzel yazilarini okudum, ozlemisim...