Pages

19 Kasım 2007 Pazartesi

Birseyler yazin
Saklayin
Bekleyin
zaman gecsin aradan
yazdiklarinizi cikarin ortaya
Tekrar okuyun
Ne gordunuz?
***
Dun Eylul 2005 tarihli bir yazi buldum eski bir defterden. Defteri Selim ustune birseyler cizsin diye cikarmistim ki ilk sayfada "psikoloji defterim, ic cocugumla konusmalar 1" baslikli bi yazi buldum.
Annem de vardi yanimda, oturduk, okuduk birlikte neler yazmisim diye.
Dogan Cuceloglu'nun bir kitabini okuyordum sanirim o alistirmayi yazdigim zaman, ic cocugu hikayesi oradan kalma ;).
Yazdigim seyler icinde birsey cok komigime gitti. En sevdigin yemek hangisi kucuk sumuklubocek sorusuna "makarna" diye cevap vermisim. Hersey bir yana makarna! Yani cidden icimdeki cocugun istegini cevaplamisim... Ama yani makarna....neyse, donup donup takildi aklim buna. Listemde ikinci sirada balik ucuncu sirada -egeliler bilirler- borulce salatasi ve borulce yemegi var :)))
Bunun disinda bir suru soru cevap seklinde bir yaziydi. O sirada doktora egitiminin getirdigi sikintilari da iceren cevaplar... Isin guzel yani acik ve ictenlikle yazilmis olmasi ve okudugumda "ben ne demek istemisim burada" diye sormama gerek kalmayan seyler olmasiydi.
Iyi geliyor boyle insana, ara ara eskiye donmek...
***
Bu da ic cocugumun sarkisi olsun, ozellikle ezgisi cok hosuma gitti...

Hiç yorum yok: