Pages

30 Ekim 2007 Salı

Yorgun gunler geciriyorum.
Yazmak isteyip de yazamadigim, calismak isteyip de calisamadigim, Selim'le ve su anda burada olan anne ve babamla olmak isteyip de olamadigim yorgun, yogun ve verimsiz gunler geciriyorum.
Yeni bir ise alismak gercekten zormus. Herseyi sil bastan hergun yeniden yapiyor gibi hissediyorum kendimi. Hicbirsey akumule olup bitmiyor, hersey sil bastan yeniden basliyor hergun.
Oysa oyle ihtiyacim var ki birseyleri oturtmaya, rutine, siradanliga.
Komik, siradanligi arayacagimi hic dusunmezdim oysa ki ama ariyorum su siralar.
***
Bu blog benim terapistimmi anladim; yazip rahatliyormusum, onu da yapamayinca hepten birikti icimdekiler, hepten verimsizlestim sanki.
Oyle bir yorgunluk icindeyim ki birgun birakip kacarsam herseyi, kimse sasirmasin e mi?

4 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Depresyondaki kadın saçını, depresyondaki blogger blogunu değiştirirmiş :P

Sancılı süreçler sanırım:( Kolay gelsin.

Kuaybe dedi ki...

Birlikte kaçalım Sümüklücüm.. Ben de dipteyim bu aralar.. Herşey ama herşey üstüme üstüme geliyor sanki.. Çok bunaldım :((

sumuklubocek dedi ki...

kacalim bence de :)))

Ekmekcikız dedi ki...

Şöyle derin bir nefes...
Sonra yavaş yavaş işler yoluna girecek.:)