Pages

29 Kasım 2007 Perşembe

Bagimlilik...

Zaman zaman kendimi inceledigimde aslinda yeme-icme konusunda kolayca bagimlilik sahibi olabilek -ya da olan mi demeliydim?- yapida bir insan oldugumu anliyorum.
Icecek konusunda uzun degil kisa bir zaman onceye ek suren kahve bagimliligim -bir sure once *$ vanilla latte, daha sonra suradaki findik aromali kahve olmak uzere; simdilerde yerini okula gelir gelmez bir bardak sicak suyun icine salladigim -cay tiryakileri "hih sallama cay mi" diye burun cevirseler de ;)- limonlu siyah cay'a birakti. Bu cay gercekten her ne kadar 'sallama' da olsa icerken taze demlenmis limonlu cay lezzetini sunuyor. Ikinci kez turevini alsam da -i.e. ayni poseti ikinci bardak icin kullansam da- taze limon aromasi hic gecmiyor. Cay severlere duyurulur.
Tad konusunda her ne kadar tutucu olmasam da yesil cayi bir turlu sevemedim. Iyi, hos, cok yararli ama odun gibi birsey. Yalniz bu firmanin yesilcayi da fena degil ama ozellikle alip da icilecek birsey de degil.
-Kendimi pazarlamaci/reklamci gibi hissettim yaziyi yazarken-

5 yorum:

Ekmekcikız dedi ki...

Yeşil çay, yasemin yapraklı olursa lezzetli hale geliyor.
Sade yeşil çayı ben de içemiyorum.
:)

sumuklubocek dedi ki...

yasemin yaprakli yesil cay... notumu aldim ilk firsatta deneyecegim ;)

ycurl dedi ki...

Benim de bir tavsiyem olsun:
Tazo Berry Blossom White Tea
Yesil cay ise ben Cinliler'in ictigi Foojoy markali sallama caylari seviyorum. Bir de kesinlikle mightyleaf'in urunlerini tavsiye ederim. Hem organik hem de unbleached olmamis ipek torbalarda :) (http://www.mightyleaf.com/) ozellikle green and white tea cesitleri harika :)) Tavsiyeler birden fazla oldu galiba.

sumuklubocek dedi ki...

bu linke baktim curlycigim cidden cok shik gorunuyor urunleri, organik olmasi da ayri bir arti elbette.
tesekkurler tavsiyelerin icin

ENERJİ dedi ki...

Ekmekçi kızın dediğine katılıyorum.Yaseminin kokusu cezbediyor...Yeşil çay güzelleşiyor:))