Pages

31 Aralık 2019 Salı

Yeni yil, herkese kutlu olsun!

Ben -her nedense- sarkilarla yasayan bir insanim. Her nedense dedim ama bu durumda annemin bir payi var zannediyorum, ve genel olarak muzik dinlemeyi severim.
Belki de bu nedenle her zaman her duruma gore bir sarki bulurum hemen, disimdan olmasa da icimden soylerim sarkilarimi. Yani sarki dediysek de oyle detayli sarkilar gelmesin akliniza, bir misra bir melodi olur ya bir cocukluk sarkisindan, ya 90'larin Turkce sarkilarindan -simdikileri pek bilmiyorum cunku- ya da cesitli populer Ingilizce sarkilardan... Her an her sarki gelebilir yani.

Yeni yil denidiginde de bir cocuk sarkisi geliyor aklima hep, yillar oncesine ait:
yeni yil, yeni yil, yeni yil, yeni yil... bizlere mutlu olsun...
yeni yil. yeni yil, yeni yil, yeni yil... bizlere kutlu olsun!
mutlu olsun insanlar, mutlu olsun tum evren
yeni yilda hepbirlikte, yeni yilda hey hey...

Hala hatirlamadiysaniz, benim hatirladigim versiyonuna ait youtube videosunu da ekliyorum buraya:




Iste boyle, sarki ozetliyor aslinda, bu yeni yil yazisinda cok da detaya girmeden herkese musmutlu bir yeni yil dileyeyim ben...

Bunu yazdim ama sunu da eklemek isterim ki kendimiz birseyleri istemeden (asagidaki yazida belirttigim gibi) yani degismesini istediginiz seyler icin cabalamadan, hedefler koymadan, degisim icin calismadan yeni yil size bir gecelik temenniler, kimileri icin eglence, dostlarla bir aksam vs. disinda pek bir yeni sey getirmeyecek aslinda.

O yuzden yukaridaki dilegimi degistiriyor ve 2020 sizler icin kendiniz -ve aileniz, ve yasadiginiz cevre, ve her neyse- icin isteginiz degisimleri gerceklestirebildiginiz ve hedeflerinize ulasabildiginiz bir yil olsun diyorum.

E bunun yaninda mutlu da olun, saglikla da olun, huzurlu da olun. Yasamin kiymetini bilin, zaman geri getiremedigimiz tek kaynak, zamanin kiymetini bilin. Onceliklerinizi bilin. Bilelim -yazdiklarim size gibi ses verse de once kendime soyluyorum, yanlis anlamayin ben bunlari basarmis da size ahkam kesiyor degilim, once kendime, sonra hepimize- ... Yani, gecen gun bir arkadasimla konustugumuz gibi ana konulara donelim (#backtobasics); gereksiz streslerden uzak olalim, buyuk resmi gorebilelim; o zaman degisimler de daha kolay oluyor aslinda...

Bunlari bildigimiz bir yil olsun 2020 ve bundan sonra nefes almanin degerini bildigimiz her an...

Hiç yorum yok: